کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران از رسیدگی به یک پرونده تبانی در مسابقات لیگ دسته دوم جوانان خبر داد.

پرونده تبانی و فساد به هیات فوتبال تهران و لیگ‌های پایه رسید

آگاه: کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران اعلام کرد: با عنایت به مستندات و ادله و اطلاعات موجود مبنی بر ادعای وقوع تبانی در بازی مورخ ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ بین دو تیم صنعت تهران جاوید ماندگار و پارس پایتخت در مسابقات لیگ دسته دوم جوانان بدین وسیله در راستای رعایت سلامت ورزشی اتخاذ تدابیر بازدارنده برای جلوگیری از ورود ضرر غیرقابل جبران به ذینفع‌های این پرونده و صیانت از حقوق و منافع تیم‌ها مستند به ماده۱۰۰ آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران دستور موقت احتیاطی مبنی بر لغو برگزاری بازی مورخ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳  بین تیم‌های پارس پایتخت و پور البرز صادر می‌شود.

بدیهی است با تکمیل اطلاعات و انجام تحقیقات مقدماتی براساس بررسی‌های به‌عمل‌آمده در چهارچوب صلاحیت کمیته انضباطی و اخلاق در صورت احراز وقوع تخلف نسبت‌به کلیه‌ خاطیان تصمیمات مقتضی اتخاذ خواهد شد و علاوه بر فرآیند رسیدگی به تخلفات انضباطی ارتکابی امکان پیگیری رسیدگی و تعقیب متهمان از طریق مراجع قضایی عمومی و رسمی کشور به قوت خود باقی خواهد بود.

شایان ذکر است در صورت صدور حکم محکومیت میزان محرومیت ناشی از اجرای دستور موقت در هنگام اجرای رأی محاسبه و از آن کسر خواهد شد. رأی صادره بلافاصله قابل اجرا و در عین حال ظرف دو روز قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.