نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «آگاه» با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان قضایی و ذکر این نکته که نامزدها نباید در جریان اظهارات خود در مناظرات، دشمن شادکن شوند، گفت: به اعتقاد بنده، هر نظام و حاکمیتی چارچوب‌ها و ساختارها و ضوابط مربوط به خود را داشته و ما نباید در جریان رقابت‌های انتخاباتی این ساختارها را نادیده گرفته یا آنها را بشکنیم.

اظهارات نامناسب نامزدها به وحدت ملی ضربه می‌زند

آگاه: جبار کوچکی‌نژاد در ادامه تاکید کرد: درواقع ما نباید در جریان رقابت‌های انتخاباتی حرف‌هایی را زده و پرده از اسنادی برداریم که در رده محرمانه قرار داشته و نباید در مناظرات مطرح شود. این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین ما نباید در موضوعات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و سیاست خارجی اظهاراتی را داشته باشیم که در چارچوب سیاست‌های کلی نظام نباشد و این سیاست‌ها را زیر سوال ببرد. 
کوچکی‌نژاد با بیان اینکه نامزدها باید برنامه‌های همدیگر را مورد نقد قرار دهند، ادامه داد: همچنین نامزدها باید روش‌های غلط دولت‌های قبل را مورد نقد قرار داده و سوابق خودشان را برای مردم تشریح کنند؛ بنابراین اگر به این موضوعات به‌درستی دقت نکنیم به کشور آسیب خواهیم زد. وی با بیان اینکه اظهارات نامناسب نامزدها می‌تواند به وحدت ملی ضربه بزند، گفت: درواقع انتخابات نباید باعث تفرقه مردم شود؛ بنابراین مباحث محرمانه نظام نباید در این مناظرات مطرح شود چراکه شرع و عقل حکم می‌کند این مسائل گفته نشود. همچنین نامزدها نباید مسائل محرمانه نامزد دیگر را افشا کنند. این در حالی است که متاسفانه ما گاهی اوقات این بداخلاقی‌ها را ازسوی برخی نامزدها مشاهده می‌کنیم که نباید تکرار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.