نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «آگاه» با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان قضایی و ذکر این نکته که نامزدها نباید در جریان اظهارات خود در مناظرات، دشمن شادکن شوند، گفت: درواقع همه ما باید در رابطه با گفتار خود مراقبت داشته باشیم چراکه همه ما دشمنی مشترک داریم. 

آقایان دشمن را خسته کنید، نه شاد!

آگاه: بهروز محبی نجم‌آبادی در ادامه با بیان اینکه همه ملت ایران یک دشمن مشترک دارند، تاکید کرد: درواقع دشمن براساس کینه و دشمنی که با ما دارد تلاش می‌کند فضای دو قطبی و دوگانه منجر به تضاد و تقابل را در کشور به وجود بیاورد؛ بنابراین کل افراد و نمایندگان نامزدها باید حواسشان را به حیله‌های دشمن جمع کرده و از برخی مسائل مراقبت کنند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برخی رفتارهایی که در این چند روز از برخی نامزدها و مشاوران نامزدها رخ داد و به عنوان مثال، آنچه مشاور یکی از نامزدها برای پیش‌بینی نتیجه انتخابات مطرح کرد، می‌تواند آسیب‌رسان باشد. نجم‌آبادی تاکید کرد: ما باید تلاش کنیم تا عقلانیت را در کشور و همچنین در انجام رقابت‌های انتخابات حاکم کنیم؛ درواقع برانگیختن عواطف و همچنین مظلوم‌نمایی‌ها کمکی به ما نمی‌کند. وی با بیان اینکه دولت شهید رئیسی به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرد، ادامه داد: درواقع باید موفقیت‌های دولت شهید رئیسی تداوم داشته و ضعف‌های این دولت در دولت بعدی برطرف شود. همچنین نگاه همه ما باید به رقابت‌های انتخاباتی منطقی و عقلانی باشد و به هیچ عنوان اجازه ندهیم تا در این مناظرات بیانات نادرستی گفته و در پی آن دشمن، شاد شود. وی تاکید کرد: نباید دست روی ضعف‌هایی گذاشت که دشمن را شاد می‌کند؛ بنابراین نامزدها باید از این قبیل رویکردها پرهیز کرده و دشمن را خسته کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.