۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۴٬۸۳۸

نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس دوازدهم با اشاره به مشارکت مردم در دور دوم انتخابات و همچنین مناظرات انتخاباتی اظهار کرد: درواقع وقتی دو نامزد به نمایندگی از دو تفکر قالب رویاروی هم قرار می‌گیرند، انتخاب صورت گرفته برای مردم نیز راحت‌تر رقم خواهد خورد. 

تخریب نکنید! برنامه بدهید

آگاه: بهروز محبی نجم‌آبادی در گفت‌وگو با آگاه ادامه داد: درحال‌حاضر دو سلیقه قالب کشور در مقابل همدیگر قرار دارند، در این شرایط دیگر هیچ‌کس بهانه‌ای برای عدم مشارکت در انتخابات ندارد. این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرایط فعلی انتخابات فرصتی استثنایی را برای مردم جهت حضور در انتخابات ایجاد کرده است، تاکید کرد: مردم باید باتوجه‌به این شرایط، در انتخابات شرکت کرده و ان‌شاءالله مشارکت قابل‌توجهی رقم بخورد.
 این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشارکت می‌تواند جایگاه کشور را ارتقا دهد، ادامه داد: مشارکت بالای مردم در انتخابات می‌تواند به دولت بعدی اقتدار لازم را جهت اصلاح امور داده و پایه‌های حرکتی این دولت را محکم کند. محبی نجم‌آبادی در ادامه با اشاره به مناظرات انتخاباتی نامزدها تاکید کرد: نامزدهای باقیمانده باید در مناظرات برنامه‌های خود را به عموم مردم بیان کنند و از رفتن به سمت حاشیه‌ها و نفی دیگری و همچنین پرداختن به مسائلی که برای مردم هیچ نفعی ندارد، پرهیز کنند. وی با بیان اینکه نامزدها باید از تخریب دیگران پرهیز کنند، ادامه داد: نامزدها نباید با تخریب نردبان دیگری، برای خود فرصت ایجاد کنند، چراکه این اقدام خوبی نیست. این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نامزدها باید از کلی‌گویی و مبهم‌گویی پرهیز کنند، ادامه داد: نامزدها باید به‌وضوح و با مصداق، در رابطه با برنامه‌های خود صحبت کنند؛ بنابراین این مناظرات فرصت خوبی است تا نامزدها نظرات خود را در رابطه با عمده مسائل مطرح کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.