نماینده مردم جهرم در مجلس شورای مجلس در گفت و گو با روزنامه «آگاه» در ارزیابی خود از انجام مناظرات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: در جریان این مناظرات، مباحث مهم و کلیدی در زمینه امور اقتصادی و فرهنگی صورت گرفت که نیاز بود تا نامزدها راه کارهای مشخصی درباره این مباحث ارائه دهند.

آگاه: محمدرضا رضایی کوچی با بیان اینکه برای رفع معضلات اقتصادی باید به دور از هیجانات رایج در فضای انتخابات، عمل کرد، ادامه داد: دیدگاه بسیاری از نامزدها برای رفع معضلات اقتصادی در برخی از موارد مشابه همدیگر بوده و برخی هم به صورت کلی تنها به بیان مشکلات بسنده می‌کنند که این رویکرد نمی‌تواند به شناخت صحیح دیدگاه‌های نامزدها در نزد مردم کمک کند. رضایی کوچی تصریح کرد: از این رو نامزدها باید هسته اصلی اقدامات خود را برای مردم تشریح کرده و راهکارهای عملی برای رفع معضلات اقتصادی و فرهنگی را ارائه دهند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همچنین باید تاکید کنم که مشکلات در امور اقتصادی و فرهنگی ابتدا نیاز به شناخت معضلات داشته و راهکارها باید با پشتوانه علمی و کارشناسی ارائه شود. این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم به دنبال برنامه‌ای جامع برای رفع مشکلات هستند، ادامه داد: نباید در جریان این مناظرات فضا به سمت یک فضای دو قطبی حرکت کند چراکه این امر به شناخت دقیق مردم نسبت به عملکرد نامزدها آسیب می‌زند.
نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما یک هفته دیگر با حضور مردم انتخابات را برگزار می‌کنیم اما برخی از دوستان هنوز که هنوز است آن مانیفست و برنامه و رویکرد دولت خود را ارائه نکردند. متاسفانه برخی به سمت  شعارهای پوپولیستی رفته و خوشبختانه برخی هم به ریز به جزئیات برخی از امور ورود می‌کنند که این امر حتما رویکردی موثر خواهد بود.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به واقع طرح بسیاری از مشکلات آن هم بدون برنامه و در شرایطی که بیش از پیش نیازمند اجرای امور بر پایه برنامه‌های مناسب هستیم، پذیرفتنی نیست و باید نامزدها با پختگی کامل از شرایط کشور، در این مناظرات حاضر شده و از کلی‌گویی و اظهارات ناامیدکننده از آینده کشور پرهیز کنند.
رضایی کوچی در ادامه بیان کرد: به واقع نامزدی می‌تواند در میدان اجرا به وعده‌های خود عمل کند که بر اساس واقعیت‌های روز جامعه با مردم صحبت کند. این در حالی است که خیلی از صحبت‌های نامزدها تئوری محور بوده و در میدان عمل قابل اجرا نیست. این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین نامزدها باید در مناظرات از تخریب همدیگر دوری کرده و تنها به ارائه برنامه‌های خود بپردازند. نباید رفع معضلات اقتصادی و فرهنگی که مباحث مهم و کلیدی نیز برشمرده می‌شوند در بگو و مگوهای سیاسی مغفول واقع شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.