۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۴٬۷۲۳

 سخنگوی مجلس در گفت‌وگو با آگاه، در ارزیابی خود از حضور و مشارکت مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: مشارکت مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری پرشور رقم خورد.

انتخابات جشن مردم‌سالاری شد

آگاه: علیرضا سلیمی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات روز گذشته معنادار بود، ادامه داد: میزان مشارکت و  حضور مردم نسبت به دوره گذشته ریاست‌جمهوری به نحو چشمگیری افزایش داشت. این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جریان این انتخابات نشاط سیاسی در مردم قابل مشاهده بود، تاکید کرد: این رویکرد به‌واقع جای بسی شکرگزاری دارد.
وی با بیان اینکه روز گذشته روز جشن مردم‌سالاری در کشور بود، تاکید کرد: مردم جشنواره‌ای را به راه انداختند که چشم  ضد انقلاب و بدخواهان کشور را کور کرد.
سخنگوی مجلس دوازدهم تصریح کرد: این حضور نشان داد که این مردم ایران هستند که برای خودشان تصمیم می‌گیرند و اجازه نمی‌دهند که یک تعداد از بیرون از کشور و برخی قدرت‌ها برای آنها تصمیم‌گیری کنند. این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روز گذشته، روز بیعت مردم با آرمان‌های شهدا و امام‌خمینی (ره) بود، بیان کرد: روز گذشته روزی بود که مردم دست خود را جوهری کرده و بر تعرفه برگه رأی زدند و گویی این انگشت در چشم دشمن فرورفت. این نماینده مجلس بیان کرد: حقیقتا باید به این ملت با این میزان هوشیاری سیاسی آفرین گفت. به هر کیفیت مردم به عرض چند ماه از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، در انتخابات ریاست‌جمهوری حاضر شدند که باید بر آنها درود فرستاد. وی با بیان اینکه مردم با حضور خود در انتخابات نشان دادند که زمان‌شناسان خوبی هستند، ادامه داد: مردم چراغ امید را در دل همه علاقه‌مندان ایران و اسلام عزیز روشن کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.