نماینده مردم کرمان در مجلس دوازدهم با اشاره به میزان مشارکت مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: مردم حضور و مشارکت چشم‌گیری در انتخابات ریاست‌جمهوری داشتند.

مردم با حضور پرشور در انتخابات به تداوم راه شهدا معنا دادند

آگاه: شهباز حسن‌پور با بیان اینکه مردم این‌بار هم حماسه آفریدند، به خبرنگار روزنامه آگاه گفت: مردم با حضور پرشور و معنادار خود در انتخابات ریاست‌جمهوری با صدای بلند فریاد زدند که اجازه نمی‌دهند تا سرنوشتشان به نحو دیگری رقم بخورد. وی با اشاره به ایجاد فضای منفی دشمن در جریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: مردم این‌بار هم با هوشیاری از نقشه‌های دشمن پا در مسیر انتخابات گذاشته و با هریک رأی خود نشان دادند که همچنان پای کار انقلاب و نظام خواهند بود. وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس ادامه داد: با وجود گذشت چند ماه از انتخابات مجلس، مردم باز هم با شور و شوق بالا پای صندوق‌های رأی حاضر شده و مهر تاییدی بر نظام جمهوری اسلامی ایران زدند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری به معنای تداوم راه شهدا بود به‌ویژه شهدای خدمت و همچنین رییس‌جمهوری فقیدمان که در راه خدمت به مردم شهید شد. شهباز حسن‌پور بیان کرد:  مشارکت بالای مردم در انتخابات حتما آثار مثبت و مهمی برای اداره امور کشور خواهد داشت و می‌تواند گره از مشکلات اقتصادی کشور نیز باز کند.
این نماینده مجلس بیان کرد: مشارکت بیشتر در انتخابات به معنای پشتیبانی و حمایت و همراهی بیشتر از نظام و انقلاب است و حتما رییس‌جمهوری که با این مشارکت بالا انتخاب می‌شود، می‌تواند با قدرت و قوت بیشتری کارها و فعالیت‌های خود را دنبال کند و طرح‌ها و برنامه‌های خود را پیش ببرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.