نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «آگاه» با اشاره به تاثیر مشارکت حداکثری مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: درواقع شرکت باشکوه و مشارکت حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، تکمیل‌کننده حماسه باشکوه، بی‌نظیر و بین‌المللی تشییع پیکر شهدای پرواز اردیبهشت است.

آگاه: عبدالحسین روح‌الامینی تصریح کرد: شهادت رییس‌جمهوری و همراهانش، نه‌تنها ملت ایران را سوگوار کرد که باعث شد تا در برخی از کشورهای اطراف عزای عمومی اعلام کنند. نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات هشتم تیرماه ادامه داد: مردم نه‌تنها در مسئله و موضوع میزان مشارکت، بلکه باید در انتخاب فرد شایسته‌ای که بتواند ادامه‌دهنده راه شهدای خدمت باشند، پیشگام باشند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما اجرای برنامه هفتم توسعه را در پیش رو داریم، ادامه داد: ازاین‌رو رییس‌جمهوری بعدی باید به تحقق مصوبات خوب مجلس یازدهم در رابطه با برنامه هفتم توسعه کمک کند. روح‌الامینی تاکید کرد: ان‌شاءالله برگزیده ملت بتواند شاخص‌های عمومی، پیشرفت کشور و همچنین اولویت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را به اصطلاح تکان داده و به دنبال تحقق حداکثری برنامه هفتم توسعه باشد که ان‌شاءالله با انتخاب این فرد شایسته میسر خواهد شد. نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دورنمای خوبی نسبت به مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری نسبت به ادوار گذشته انتخابات قابل مشاهده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.