دوازدهمین دورهمی نوجوانان کتاب‌خوان با عنوان «ورود غریبه‌ها ممنوع» در کتابخانه‌های فرزانگان و گلستان برگزار می‌شود. دوازدهمین دورهمی نوجوانان کتاب‌خوان شهر تهران با عنوان «ورود غریبه ممنوع» با حضور جمعی از نوجوانان و اعضای باشگاه کتاب‌خوانی کتابخانه‌های گلستان و فرزانگان برگزار می‌شود.

«ورود غریبه‌ها ممنوع» در دورهمی نوجوانان کتاب‌خوان

آگاه: «خانواده و اهمیت آن» محور اصلی این جلسه است و از دیگر اهداف اصلی آن می‌توان به آشنایی بیشتر نوجوانان با کتاب‌هایی با مضامین مواجهه با خانواده و نحوه تعامل نوجوانان با اعضای خانواده اشاره کرد. بر این اساس، کتاب «برایم شمع روشن کن» نوشته «مریم محمدخانی» از انتشارات افق خوانش و بررسی می‌شود. این کتاب به مهم‌ترین مسائل دوران نوجوانی به‌ویژه ارتباط آنها با اعضای خانواده می‌پردازد.
براساس این گزارش، ویژه‌برنامه «ورود غریبه ممنوع» و دوازدهمین دورهمی بچه‌های کتاب‌خوان روز یکشنبه ۱۰تیرماه از ساعت۱۵ در کتابخانه گلستان برگزار شد. کتابخانه فرزانگان نیز روز چهارشنبه ۱۳تیرماه از ساعت۱۶ پذیرای نوجوانان کتاب‌خوان خواهد بود. ورود برای عموم نوجوانان آزاد است. در حاشیه این ویژه‌برنامه نیز نمایشگاه کتاب با موضوع خانواده و مسائل مربوطه (حوزه نوجوانان و خانواده) برگزار خواهد شد.
همچنین فرهنگسرای گلستان واقع در میدان نارمک، میدان هلال‌احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک است که مخاطبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۷۷۸۴۱۳۷۶ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.