نماینده مردم «اردبیل، نیر، نمین و سرعین» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاست، با بیان اینکه رفع مشکلات اقتصادی بیش از پیش در دولت آتی حائزاهمیت است، ادامه داد: بر اساس نظرسنجی‌های صورت‌گرفته، مسائل معیشتی ازجمله مسائل مهم مردم قلمداد شده و دولت آینده برای رفع مسائل معیشتی و اقتصادی تلاش جدی کند.

برنامه راهبردی رفع مشکلات اقتصادی ارائه شود

آگاه: صدیف بدری در مجلس دوازدهم با بیان اینکه مجلس نیز باید در راستای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی به دولت بعدی کمک کند، ادامه داد: مجلس باید به‌طور کارشناسانه در کنار دولت بوده و مسائل را با هماهنگی صورت گرفته به جلو پیش ببرد. 
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت آینده باید یک برنامه راهبردی برای رفع مشکلات اقتصادی ارائه دهد.
وی تاکید کرد: اگر پیرامون رفع مشکلات اقتصادی کشور درآمد و هزینه‌های جاری مردم تنظیم شده و فاصله آن کاسته شود، حتما این مسئله موجب افزایش سرمایه اجتماعی دولت آتی و همچنین خشنودی مردم خواهد شد.
بدری با بیان اینکه مردم در طول ۴۰سال اخیر ثابت کردند که پشتیبان نظام بوده و بسیاری از مسائل را درک و از کشورشان دفاع می‌کنند، ادامه داد: قطعا باید مشکلات اقتصادی به‌صورت کارشناسانه برطرف شود؛ به‌عنوان‌مثال ما باید مسائل مربوط به کاهش ارزش پول ملی را در اقتصاد جدی بگیریم و راهکارهای خود را در این بخش ارائه دهیم تا این مسئله ریشه‌کن شود.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: درواقع در صورت افزایش ارزش پول ملی، مسائل معیشتی مردم نیز تقویت می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.