چند روزی است که ماجرای مصدوم شدن یک خانم اهل شهرستان نور با هویت «آرزو بدری» نقل محافل ضدانقلاب و رسانه‌های لندن‌نشینِ ایران‌ستیز است.

تیر ضدانقلاب در ماجرای «آرزو بدری» به سنگ خورد

آگاه: بیست‌وسوم مردادماه، در ساعات پایانی شب در حوالی شهرستان نور مازندران بود که ماموران گشت پلیس آگاهی، حین گشت‌زنی در راستای اجرای طرح پیشگیری از سرقت، به خودرویی با شیشه‌های دودی مشکوک شدند و بر اساس ضوابط و پروتکل‌های موجود، دستور ایست و توقف به خودروی مورد اشاره را دادند اما راننده این خودرو، به‌جای توقف، با سرعت اقدام به فرار از دست پلیس کرد. در ادامه، تلاش پلیس برای مسدود کردن مسیر حرکت این خودرو به نتیجه نمی‌رسد و در نهایت عوامل انتظامی با رعایت قانون استفاده از سلاح، برای متوقف کردن این خوردو به سمت آن شلیک می‌کنند.
در اطلاعیه فراجا درخصوص این اتفاق آمده است که «مأموران پلیس حین انجام وظیفه به یک دستگاه خودروی سواری پراید با شیشه‌های تمام دودی مظنون شده و به راننده دستور توقف می‌دهند که راننده بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشداردهنده ازجمله چراغ‌گردان و آژیر ماشین پلیس اقدام به فرار از صحنه می‌کند. در ادامه تلاش پلیس برای مسدود کردن مسیر حرکت این خودرو به نتیجه نمی‌رسد و درنهایت عوامل انتظامی با رعایت قانون استفاده از سلاح، برای متوقف کردن این خوردو به سمت آن شلیک می‌کنند.»
طبق مستندات موجود در جریان این تعقیب و گریز، پلیس با رعایت جوانب امر و ضوابط موجود، سه گلوله به‌سمت لاستیک خودروی درحال فرار شلیک می‌کند که یکی از تیرها به یکی از دو سرنشین خودرو (خانم آرزو بدری) اصابت و باعث مصدومیت وی می‌شود. پس از مطلع شدن نیروهای پلیس از مصدومیت خانم بدری، وی بلافاصله به بیمارستان شهرستان نور سپس به بیمارستان امام خمینی(ره) ساری منتقل و درنهایت برای رسیدگی‌های درمانی بهتر به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل می‌شود.

پمپاژ دروغ توسط ضدانقلاب
اما پس از رسانه‌ای شدن ماجرای رخ‌داده برای خانم بدری، رسانه‌های ضدانقلاب و ایران‌ستیز شروع به پمپاژ دروغ کردند و مدعی شدند که خودروی خانم بدری به‌سبب عدم رعایت حجاب مورد دستور توقف و شلیک قرار گرفته است! آنها همچون ماجرای مهسا امینی و آرمیتا گراوند، مترصد انتشار خبر فوت خانم بدری بودند تا بتوانند بدین واسطه پروژه‌های ضدامنیتی خود در قبال مردم ایران را کلید بزنند اما خیلی زود دروغ آنها لو رفت؛ چراکه اولا دستور توقف پلیس به علت بدحجابی امری محال است و اساسا قدرت تشخیص در شرایطی که ماشین به‌سرعت در جاده اصلی بین‌شهری از پارک جنگلی نور به‌سمت محمودآباد با «شیشه‌های دودی» و در «تاریکی هوا» در حال حرکت است وجود ندارد. ثانیا اطاعت از دستور «ایست» پلیس در تمامی کشورها بدیهی و لازم‌الاجراست و افسران پلیس در راستای حفظ امنیت مردم، منطبق با قانون، اجازه شلیک به خودروهایی را که از دستور ایست سرپیچی می‌کنند دارند.

بازداشت ضارب
اما اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه نیز در نشست خبری دیروز خود با اصحاب رسانه، آخرین وضعیت پرونده آرزو بدری را توضیح داد و گفت: براساس گزارش فراجا، موضوع خانم آرزو بدری اساسا مرتبط با حجاب نبوده و این مسئله که در فضای مجازی مطرح شده، فضاسازی رسانه‌ای بوده است. موضوع اصلی عدم توجه به هشدارهای پلیس و فرار از صحنه و تعقیب و گریز ناشی از آن بوده است. در این رابطه، بلافاصله ضارب دستگیر و درحال‌حاضر در بازداشت موقت به سر می‌برد. درحال‌حاضر پرونده آرزو بدری در مرحله تحقیقات مقدماتی است و به‌موقع اطلاع‌رسانی لازم صورت می‌گیرد.
اما درحالی‌که برخی رسانه‌های خارج از کشور به دروغ از شرایط نامساعدِ سلامتی آرزو بدری سخن گفته بودند؛ در گزارش تصویری که اخیرا منتشرشده وضعیت سلامتی وی مطلوب و تحت درمان‌ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.