یکی از گزاره‌های کذب و جعلی که سردمداران و عناصر گروهک تروریستی منافقین با کمک رسانه‌های ضدانقلاب مدت‌هاست درصدد القای آن هستند، قصه‌پردازی درخصوص اعدام تروریست‌های این گروهک در تابستان سال۱۳۶۷ است.

مبادا جای جلاد و شهید عوض شود

آگاه: عناصر منافقین و برخی از وادادگان در داخل، در دروغی آشکار و مغایر با مستندات تاریخی مدعی‌اند که در تابستان۱۳۶۷، طرفداران و سَمپات‌های سازمان مجاهدین خلق (گروهک ترویستی منافقین) که در زندان در حال تحمل کیفر بودند، به سبب استمرار هواداری خود از سازمان، اعدام شدند.
در خصوص این مطالب، مصاحبه‌ها، اسناد و کتب زیادی به رشته تحریر درآمده‌اند و بر همگان واضح است که اولا عناصری که در تابستان ۱۳۶۷ مطابق با قانون اعدام شدند، قاتلان و تروریست‌هایی بودند که در ترور ۱۷هزار ایرانی به انحای مختلف نقش داشتند و هیچ‌کدام از آنها هوادار یا سمپات منافقین نبودند. ثانیا، این عناصر اعدام‌شده، علاوه‌بر اینکه در ترور و قتل ۱۷هزار هموطن خود نقش داشتند، در داخل زندان نیز مشغول کار تشکیلاتی در راستای اهداف شوم و تروریستی گروهک منافقین بودند. ثالثا، تمامی آنها علاوه بر آغشته بودن دستان‌شان به خون پاک شهدای ترور، همچنان مصرانه بر سر موضع نفاق و عناد قرار داشتند و صریحا اعلام می‌داشتند که چنانچه آزاد شوند، در پیوستن به هم‌قطاران خود در پادگان اشرف و تحمیل جنگ و ترور به مردم ایران درنگ نمی‌کنند.

طرح‌ریزی فروغ جاویدان با مشارکت عناصر تشکیلاتی
 منافقین در زندان
اما ماجرای اعدام تروریست‌های منافقین، از آنجایی آغاز شد که گروهک تروریستی منافقین با کمک رژیم صدام و حمایت آمریکا و همچنین عضویت زندانیان سابق خود در داخل ایران که پس از عفو، آزاد شده و به پادگان اشرف پیوسته بودند، عملیات موسوم به فروغ جاویدان (مرصاد) را طرح‌ریزی کرد. پیش از آن، منطبق بر همان کار تشکیلاتی عناصر منافقین در داخل زندان، یک هماهنگی و هم‌افزایی میان گروهک منافقین و اعضای زندانی آن در ایران به‌وجود آمده بود. تعدادی از اعضای منافقین که در طول سال‌های ۶۰ تا ۶۷ عملیات کرده، جرم مرتکب شده، بمب‌گذاری و خرابکاری و ترور کرده بودند، در زندان مشغول تحمل کیفر بودند. سازمان با نفوذی‌هایی که داشت به این‌ها پیغام داده بود ما عملیات را شروع کردیم و شما نیز شورش داخلی را شروع کنید؛ هم در زندان، هم در شهرها. نکته جالب این است که برخلاف انتظار این‌ها، عملیات نظامی شکست خورد و منافقین در مرصاد تار و مار شدند ولی عناصری که در زندان بودند به گمان اینکه عملیات درحال انجام و پیروزی است، دست به شورش زدند؛ بنابراین ارتباطی بین عملیات فروغ جاویدان و کسانی که در زندان‌ها بودند ایجاد شده بود. حالا این‌هایی که در زندان بودند آیا محاکمه نشده بودند؟ مجرم نبودند؟ پاسخ آن است که تک‌تک این‌ها هم مجرم بوده و هم محاکمه شده بودند و هم رویه قضایی برایشان انجام شده بود. بسیاری از آن‌ها هم از قبل حکم اعدام داشتند؛ اما سال۶۵، عفوی شامل تعدادی از عناصر منافقین می‌شود؛ عفوخورده‌ها نیز به محض آزادی، سر از پادگان اشرف درآوردند و نیروی عملیاتی منافقین شدند.
پس از عملیات مرصاد و شکست مفتضحانه منافقین که البته همراه با جنایاتی شنیع از ناحیه آنها علیه غیرنظامیان در مناطق غربی کشور بود، وزیر وقت اطلاعات و دستگاه قضایی مرقومه‌ای را تقدیم امام می‌کنند و در آن قید می‌کنند که شبکه درهم‌تنیده‌ای از عناصر گروهگ تروریستی منافقین در زندان‌های کشور فعالیت دارند که به گمان پیروزی در عملیات فروغ جاویدان، سر به شورش برآورده‌اند و سودای براندازی دارند؛ اما به محض رویت این مرقومه، دستور دادند که همان هیات عفوی که در سال۶۵، منافقین را عفو کرده بود مجددا تشکیل شود و بررسی به عمل آورد که آیا حکم این عناصر شورش کرده منافقین در زندان، محارب است یا خیر؟ در اینجا باید توجه داشت، همانطور که در سطور بالایی درج شد، تمامی زندانیان منافقین در سال۶۷، جزء عناصر تشکیلاتی این گروهک بودند که به نحوی از انحا در ترورهای دهه۶۰ و کشتار مردم بی‌گناه دخیل بودند و احکام اعدام بسیاری از آنها نیز پیش‌تر صادر شده بود.
فرمان امام(ره)
امام(ره) در بخشی از دستورشان به هیات مذکور، تصریح فرمودند: «ازآنجاکه منافقین خائن به‌هیچ‌وجه به اسلام معتقد نبوده و هرچه می‌گویند از روی حیله و نفاق آنهاست و به اقرار سران آنها از اسلام ارتداد پیدا کرده‌اند، با توجه به محارب‌بودن آن‌ها و جنگ کلاسیک آن‌ها در شمال و غرب و جنوب کشور با همکاری‌های حزب بعث عراق و نیز جاسوسی آن‌ها برای صدام علیه ملت مسلمان ما و با توجه به ارتباط آنان با استکبار جهانی و ضربات ناجوانمردانه‌ آنان از ابتدای تشکیل نظام جمهوری اسلامی تا کنون، کسانی که در زندان‌های سراسر کشور بر سر موضع نفاق خود پافشاری کرده و می‌کنند، محارب و محکوم به اعدام می‌باشند و تشخیص موضوع نیز در تهران با رأی اکثریت آقایان حجت‌الاسلام نیری دامت افاضاته (قاضی شرع) و جناب آقای اشراقی (دادستان تهران) و نماینده‌ای از وزارت اطلاعات می‌باشد. اگرچه احتیاط در اجماع است، و همین‌طور در زندان‌های مراکز استان کشور رأی اکثریت آقایان قاضی شرع، دادستان انقلاب یا دادیار و نماینده‌ وزارت اطلاعات لازم الاتباع می‌باشد، رحم بر محاربان ساده‌اندیشی است، قاطعیت اسلام در برابر دشمنان خدا از اصول تردیدناپذیر نظام اسلامی است، امیدوارم با خشم و کینه‌ی انقلابی خود نسبت به دشمنان اسلام رضایت خداوند متعال را جلب نمایید. آقایانی که تشخیص موضوع به عهده‌ آنان است، وسوسه و شک و تردید نکنند و سعی کنند اشداء علی الکفار باشند. تردید در مسائل قضایی اسلام انقلابی نادیده گرفتن خون پاک و مطهر شهدا می‌باشد. والسلام»

فهرست دروغین منافقین
اما درمورد اعدام‌های قانونی سال۶۷، هنوز هیچ‌کدام از عناصر منافقین نتوانسته‌اند عدد بدهند که وقتی به دروغ لفظ کشتار در تابستان۶۷ را به کار می‌برند، چند نفر اعدام شده‌اند؟ یک زمانی مجاهدین خلق رقم که می‌خواستند اعلام کنند، می‌گفتند بیش از ده‌ها هزار نفر؛ سپس این عدد را رساندند به ۳۰هزار نفر و گفتند در آن تابستان خونین، ۳۰هزار نفر کشته شدند. بعد قرار شد اسامی اینها منتشر شود؛ چون بالاخره اینها خانواده داشتند. در اروپا لیستی منتشر شد که در آن چهارهزار اسم بود. از این چهارهزار نفر کمتر از ۵۰۰نفر مشخصات کامل دارند. یعنی نام و نام‌خانوادگی، نام پدر و اینکه چه مدت عضو سازمان بوده و کجا اعدام شده‌اند. مابقی به این شکل است که نام کوچک را نوشته و نام‌خانوادگی و سن و نام پدر و بقیه مشخصات خالی است. یعنی ده‌ها هزار فرد رسید به ۳۰ و بعد چهارهزار نفر و از این تعداد هم فقط حدود ۵۰۰نفر مشخصات کامل دارند. اگر این چهارهزار نفری که سازمان ادعا می‌کند، واقعیت داشت، خانواده‌هایشان در این روزگاری که می‌شود هر اطلاعاتی را در فضای مجازی پخش کرد، تا به حال مشخصات کامل فرزندشان را که سازمان ادعا می‌کند در تابستان ۶۷ اعدام شده، اعلام می‌کردند. اگر بخواهیم فهرست گروهک تروریستی منافقین را راست بدانیم و در آن مجادله نکنیم، حدود ۵۰۰نفر است؛ درحالی‌که اسناد قضایی نشان می‌دهد که این رقم ۵۰۰ نفر هم نیست. حال این مسئله که کمتر از ۵۰۰نفر از اعضای گروهک تروریستی منافقین اعدام شدند چه زمانی اتفاق افتاد؟ زمانی که مجاهدین خلق با نام ارتش آزادی‌بخش ملی ایران، بعد از اینکه جمهوری اسلامی ایران قطع‌نامه ۵۹۸ را قبول می‌کند، همگام با صدام، با عملیاتی به نام «فروغ جاویدان» از مرزهای غربی به ایران حمله می‌کنند.
نباید فراموش کرد عناصر اعدام‌شده منافقین، انسان‌نماهایی بودند که فجیع‌ترین جنایات را در دهه۶۰ علیه مردم ایران مرتکب شده بودند؛ جنایاتی که داعشی‌ها نیز از ارتکاب آنها احتراز و دوری داشتند؛ تروریست‌های منافقین روی جنسیت بچه زن حامله شرط بستند و مادر را کشته و جنین را بیرون کشیدند، با اتو پوست صورت کندند، پارک کودکان را منفجر کردند؛ کندن مو و سوزاندن پوست کودک، درآوردن چشم از حدقه، با قیر داغ شکنجه دادن، ترور کور و بی‌هدف مردم، حمله به کشور با همکاری صدام! اینها فقط گوشه‌هایی از جنایات عناصر منافقین است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.