عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری به مناسبت میلاد پیامبر(ص) در جمع سفرای خارجی و همچنین مهمانان کنفرانس وحدت، درباره اینکه «رژیم صهیونیستی با قدرت امت اسلام از قلب جامعه اسلامی برداشته می‌شود»، گفت: مقام معظم رهبری در اجلاسیه مذکور که نمادی از وحدت برادران مسلمان و علاقه‌مندان به امت اسلامی بود، بیانات مهمی را ایراد فرمودند.

امت اسلام قدرت و توان لازم را برای محو کردن اسرائیل از قلب منطقه دارند

آگاه: احمد راستینه در گفت‌وگو با «آگاه» با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری در بحث وحدت و همدلی مسلمانان در کشورهای مختلف دنیا و تشکیل امت واحده برای مقابله با دشمن مشترک، بیان کرد: مقام معظم رهبری در این موضوعات نکات مهمی را تبیین کردند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در نخستین نکته از اظهارات خود تاکید داشتند که نخبگان باید به این عرصه پا بگذارند، ادامه داد: مقام معظم رهبری تاکید داشتند، اگرچه دولت‌ها نقش مهمی برای تشکیل امت اسلامی دارند اما برخی از دولت‌ها به دلایلی دارای استقلال نبوده و حضورشان و هویتشان در گرو حمایت‌های یکی از قدرت‌های سلطه‌جو است. از این رو نخبگان، دانشگاهیان، علما، اندیشمندان و شعرا وظایف سنگینی در این زمینه برعهده دارند که باید به آن بپردازند. وی تاکید کرد: همچنین مقام معظم رهبری اذعان داشتند که اگر نخبگان کشورهای مسلمان یک دهه شروع به تبیین این موضوع کنند و هر کسی برحسب توانایی و تخصصی که دارد، نسبت‌به ضرورت وحدت جهان اسلام با مردم کشور خود صحبت کند، ناگزیر دولت‌ها مجبورند که به خواسته ملت‌ها تن داده و آن را دنبال کنند و اگر ملت‌ها بیدار شوند و ملت‌ها ضرورت همدلی و وحدت را به‌درستی درک کنند، آن وقت، دولت‌ها هم ناگزیر در مسیر حرکت ملت‌ها قرار خواهند گرفت. 
راستینه تاکید کرد: همچنین مقام معظم رهبری در این جلسه در رابطه با جنایات رژیم صهیونیستی تاکید داشتند که اگر امت اسلامی به یک ید واحده تبدیل شوند و دولت‌ها در کنار هم قرار گیرند، امت اسلام چنین قدرت و توانی را دارد که این غده سرطانی را در قلب منطقه محو کنند و از بین ببرند؛ بنابراین ماموریت امت اسلام وحدت و همدلی برای شکستن دشمنان به‌ویژه رژیم کودکش و خبیثی است که امروز بی‌محابا نسبت‌به قتل‌عام کودکان و زنان اقدام می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.