علی معروفی، پژوهشگر حوزه صهیونیسم و یهودیت: وعده نابودی رژیم صهیونیستی تا ۲۵سال آینده، توسط حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اقشار مختلف مردم مطرح شده اما آنچه وعده‌ سال۱۳۹۴ را برجسته کرده است، تعیین سقف زمانی برای نابودی این رژیم است.

نابودی قریب‌الوقوع رژیم صهیونیستی نه پیشگویی نه غیب‌گویی

آگاه: آینده تاریخ با گذشت زمان، در جهت تمحیص یعنی خالص‌سازی مؤمنان از هرگونه عیب و محق یعنی نابودی تدریجی کافران پیش می‌رود؛ بنابراین مسئله اصلی این یادداشت این است که: باتوجه‌به تعیین سقف زمانی ۲۵ساله برای نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی از سوی رهبر انقلاب، قریب‌الوقوع بودن این نابودی چگونه با آیات قرآن تبیین می‌شود؟ آیا بر مبنای آیات قرآن کریم می‌توان از قریب‌الوقوع بودن نابودی رژیم صهیونیستی سخن گفت؟ در این یادداشت، سعی داریم منطق پشتیبان «نابودی قریب‌الوقوع» رژیم صهیونیستی را در قرآن با تکیه بر آرای تفسیری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و استفاده از آرای دیگر مفسران به‌طور مختصر تبیین کنیم. اکنون که قرن‌ها از رسالت پیامبر اعظم حضرت محمد(ص) می‌گذرد، اسرائیل یکی از دشمنان سرسخت دنیای اسلام است. صهیونیسم که همان یهودیان افراطی هستند، اکنون کشور فلسطین را اشغال کرده‌ و با کمک قدرت‌های بزرگ و از جمله آمریکا با مسلمانان به جنگ برخاسته‌اند. «قاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَ یُخْزِهِمْ وَ یَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَ یَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ: با آنان بجنگید تا خدا آنان را به دست شما عذاب کند و رسوایشان نماید و شما را بر آنان پیروزی دهد و سینه‌های [پر سوز و غم‌] مردم مؤمن را شفا بخشد.»
آیه ۱۴سوره توبه

خداوند در سوره اسراء آیات چهارم و پنجم می‌گوید: ما به بنی‌اسرائیل در کتاب (تورات) اعلام کردیم که دوبار در زمین فساد خواهید کرد و برتری‌جویی بزرگی خواهید نمود. هنگامی که نخستین وعده فرارسد، گروهی از بندگان پیکارجوی خود را بر ضد شما بر می‌انگیزیم (تا شما را سخت در هم کوبند، حتی برای به‌دست‌آوردن مجرمان) خانه‌ها را جست‌وجو می‌کنند و این وعده‌ای است قطعی. قساوت و سنگدلی و قتل و کودک‌کشی اسرائیل پوشیده بر کسی نیست. کشتن کودکان و نوزادان فلسطینی در غزه یکی از سیاه‌ترین و کثیف‌‍ترین قتل‌های تاریخ بشری است. خداوند در این خصوص و در سوره بقره آیه۷۴ می‌فرماید: سپس دل‌های شما (خطاب به یهود) بعد از واقعه سخت شد، همانند سنگ یا سخت‌تر. در دنیای امروز می‌بینیم رژیم صهیونیستی و یهود صهیونیزم بعد از ۸۰سال جنگ تشنه قتل و غارت است یهودیانی که هیچ‌وقت نسل به نسل از قتل و قساوت و غضب دست برنداشته‌اند. در دنیای یهود هر روز خون مسلمانی از فلسطین باید ریخته شود فرق ندارد نظامی باشد یا غیرنظامی. این به آن معناست وقتی به انبیا رحم نکردند چگونه به دیگران رحم خواهند کرد. امروز اسرائیل غاصب با پیشرفته‌ترین امکانات خبری همه مشکلات دنیا را به گردن رهبران دینی جامعه اسلامی می‌داند، رهبران شیعه از امام خمینی و شاگردان امام در کل دنیا و رهبر انقلاب و رهبر حزب‌الله لبنان و دیگر کشورها. خداوند آیه ۵۲ سوره توبه می‌فرماید: «قُلْ هَلْ تَرَبَّصُونَ بِنا إِلاَّ إِحْدَی الْحُسْنَیَیْنِ وَ نَحْنُ نَتَرَبَّصُ بِکُمْ أَنْ یُصِیبَکُمُ اللَّهُ بِعَذابٍ مِنْ عِنْدِهِ أَوْ بِأَیْدِینا فَتَرَبَّصُوا إِنَّا مَعَکُمْ مُتَرَبِّصُونَ: بگو: آیا درباره ما جز یکی از دو نیکی [پیروزی یا شهادت‌] را انتظار می‌برید؟ درصورتی‌که ما درباره شما انتظار می‌بریم که خدا از سوی خود یا به دست ما عذابی به شما برساند پس انتظار برید که ما هم با شما منتظریم.» روشن می‌شود که «عذاب، همیشه آسمانی و بی‌واسطه نیست، بلکه گاهی خداوند به‌وسیله‌ مؤمنان شایسته، عذابی را بر سر دشمنان نازل می‌کند.»  قوم یهود دیروز و رژیم صهیونیستی امروز همان کسانی هستند که اذیت و آزار پیشوا و رهبر و مقتدای خود را در طول تاریخ ثبت کرده‌اند و با کسی کنار نخواهند آمد. یهود امروز هیچ‌وقت به قرارداد صلح پایبند نبوده است. ارباب آمریکا یا نوکر آمریکا هر طور فرض کنیم هیچ‌وقت آمریکا و رژیم صهیونیستی هم‌پیمان‌های آنها در هیچ عهد و پیمانی ثابت‌قدم نبوده‌اند. نمونه امروز آن برجام و عهدشکنی آمریکا. 
رژیم صهیونیستی از کشورهای اسلامی ضد مسلمانان استفاده می‌کند. تمام روابط رژیم صهیونیستی با کشورهای اسلامی به‌خاطر همین قضیه بوده و خواهد بود. داعش یکی از عناصر ضد الهی بود که رژیم صهیونیستی با کمک کشورهای مسلمان علیه مسلمانان ایجاد کرد... اسرائیل در سنگر مسلمانان علیه مسلمانان نقشه می‌کشد. و عجیب اینکه مسلمانان را همیشه نوکر خود می‌دانند و متاسفانه بعضی از رهبران مسلمان از آیات الهی غافل‌اند. حقیقتی که در دنیای اسلام است و اما هنوز در خواب غفلت هستند مسلمانانی که واقعیت‌ها را می‌دانند ولی گوش شنوای ندارند. حدود ۴۰سال است اروپا و آمریکا و یهود و رژیم صهیونیستی تحریم اقتصادی علیه مسلمانان جهان را از برنامه‌های راهبردی خود قرار داده‌اند که همه با شکست مواجه شده است و امروز رژیم صهیونیستی که ادامه‌دهنده تفکرات خصمانه یهود افراطی دیروز است، با اعمال و رفتار وحشیانه و غیرانسانی به ساحت قدس شریف و همجواران آن، قصد استثمار و استعمار تمامی سرزمین‌ها را دارند... به امید نابودی نهایی یهود به دست منجی مظلومان.
وقوع انقلاب اسلامی ایران، موجب به میدان آمدن ظرفیت‌های متراکم مسلمانان و شکل‌گیری یک جبهه مقاومِ به‌هم‌پیوسته‌ای در برابر رژیم صهیونیستی شد. در سال‌های پس از انقلاب اسلامی، استحکام جبهه‌ مقاومت به‌طور روزافزونی افزایش یافت. نشانه‌ چنین حدّی از اقتدار و استحکام را می‌توان در شکست‌های پی‌درپی رژیم صهیونیستی توسط جبهه‌ مقاومت مشاهده کرد. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی، با اشاره به آخرین جنگ میان رژیم صهیونیستی با مردم فلسطین که در آبان‌ماه ۱۳۹۷ رخ داد، به این ضعف روزافزون اشاره کرده‌اند: «چند سال قبل از این، رژیم صهیونیستی در مقابل حزب‌الله لبنان شکست خورد؛ ۳۳روز توانست مقاومت بکند و بعد شکست خورد؛ دو سال بعد از آن در مقابل فلسطینی‌ها ۲۲روز توانست مقاومت کند و شکست خورد؛چند سال بعد در مقابل مردم مظلوم غزه هشت روز توانست مقاومت بکند و شکست خورد؛ در همین چهار یا پنج ماه اخیر همه‌روزه توانست مقاومت بکند و شکست خورد؛ این ضعف رژیم صهیونیستی است، ضعفِ روزافزون رژیم صهیونیستی است.» باتوجه‌به شکل‌گیری چنین جبهه‌ مقاومِ به‌هم‌پیوسته‌ای از مؤمنان که بارها امتحان خود را در میدان مجاهدت به‌خوبی پس داده‌اند و در صورت تداوم این حرکت، مطابق با سه سنت قرآنیِ پیش‌گفته، باید بطور قریب‌الوقوعی و بلکه در زمانی بسیار کمتر از ۲۵سال، شاهد تحقق وعده‌ قطعی الهی مبنی بر عذاب ستمگران به دست مؤمنان و در نتیجه محو رژیم غاصب صهیونیستی باشیم. بحث از فساد رژیم صهیونیستی در «ارض» است نه منطقه‌ای خاص مثل حجاز، این باید درباره «الارض المقدسه» یا عموم ارض باشد. بندگانی از بندگان مؤمن خدا علیه رژیم صهیونیستی و یهود وارد جنگ خواهند شد که این جوانان امروز در محور مقاومت قرار دارند. اگر حضرت امام خمینی(ره) فرمودند که اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود، یک دستور قرآنی بود و اگر حضرت امام و مقام معظم رهبری درباره صهیونیست این همه مواضع تند دارند تبعیت از قرآن است و به‌زودی فلسطین و قدس عزیز از اسارت رهایی می‌یابند. خداوند بشارت می‌دهد که حق مطلق اوست و عالم هستی براساس حق آفریده شده و همه اعضای عالم نیز جنود خداوند هستند، پس در مقابل هر پدیده باطل، نظام خلقت با او مبارزه می‌کند تا او را نابود کند. بنابراین نابودی رژیم صهیونیستی امری مسلم است. قرآن کتاب تاریخ نیست، بلکه تکرارشونده تاریخ زندگی بشر است. قرآن به‌روشنی آینده را نسبت به آمریکا، اسرائیل و غرب مستکبر بیان می‌کند. رهبر فرزانه انقلاب فرمودند: حیات امت‌ها و ملت‌ها در آشنایی با معارف قرآن و عمل به‌مقتضای این معارف و عمل به احکام قرآنی است. انسان‌ها اگر طالب عدالت‌اند و از ظلم بیزارند، راه مبارزه‌ با ظلم را باید از قرآن فرابگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.