براساس آمار رسمی ثبت‌شده در سایت «آپارات» از ابتدای سال۱۴۰۳ تا پایان شهریور و همزمان با پایان تعطیلات تابستان برای کودکان و دانش‌آموزان، نسخه دوبله پنج انیمیشن سینمایی در رتبه نخست پربیننده‌ترین آثار قرار دارند. دو انیمیشن سینمایی «پاندای کونگ‌فوکار۴» با ۸۹میلیون دقیقه بازدید و انیمیشن سینمایی «سگ‌های نگهبان قدرتمند» با ۸۸میلیون دقیقه بازدید به‌ترتیب در رتبه‌های اول و دوم این فهرست قرار دارند.

کودکان ایرانی کدام کارتون‌های خارجی را بیشتر نگاه می‌کنند؟

آگاه: همچنین انیمیشن سینمایی «من نفرت‌انگیز۴» به کارگردانی کریس رناد که در کمپانی ایلومینیشن تولید شده و در سال ۲۰۲۴ به نمایش درآمد با ثبت حدود ۷۸میلیون دقیقه بازدید در رتبه بعدی قرار دارد.
انیمیشن «درون‌ و بیرون۲» هم که در سال۲۰۲۴ به سینماها آمد، با ۵۰میلیون دقیقه بازدید در رتبه چهارم و انیمیشن سینمایی «اژدهای آرزوها» با ۲۳میلیون دقیقه بازدید در رتبه پنجم قرار دارند.

تماشای عملیات وعده صادق در تلوبیون رکورد زد
براساس اعلام روابط‌عمومی صداوسیما، تماشای عملیات وعده صادق طی چهار ساعت در تلوبیون رکورد زد. از ساعت ۲۰ تا ۲۴سه‌شنبه دهم مهر، ‏طی چهار ساعت پس از شروع عملیات وعده صادق بیش از سه‌میلیون نفر به تلوبیون مراجعه کردند. ۷۰درصد از این مخاطبان، پخش زنده و آرشیو شبکه خبر را دنبال کردند. درمجموع مردم ۶۰میلیون دقیقه تلوبیون دیدند و رکورد ۴۰۳هزار بیننده همزمان هم ثبت شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.