نماینده مردم ارومیه با اشاره به انجام عملیات وعده صادق۲ گفت: عملیات وعده صادق۲ نشان داد زمانی که جمهوری اسلامی ایران وعده‌ای می‌دهد، حتما آن را عملیاتی می‌کند.

آگاه: حجت‌الاسلام سید سلمان ذاکر با بیان این مطلب به خبرنگار روزنامه «آگاه» ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با کسانی که دشمن بشریت هستند، دشمن است و طرفدار آنهایی است که مظلوم هستند؛ این سیره ائمه و خداوند و امام راحل و مقام معظم رهبری و سیره بشریت است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تنها کشوری که توانست در مقابل اسرائیل قد علم کند و تسلیم نشود، ایران جمهوری اسلامی بود و این راه ادامه دارد. ذاکر ادامه داد: دشمن باید بداند که ایران آنقدر قوی است که با استفاده از ابزارها و ظرفیت‌های خودش می‌تواند اسرائیل را به کل از بین ببرد و نابود کند. وی افزود: روش جمهوری اسلامی ایران این است که ابتدا تذکر و اخطار می‌دهد تا این رژیم دست از جنایت بردارد، اما وقتی که این رژیم وحشی‌گری می‌کند و دست از جنایت برنمی‌دارد، خب طبیعی است که ما در مقابلش می‌ایستیم.
ذاکر متذکر شد: رژیم صهیونیستی مقررات و قوانین بین‌المللی را نقض کرده است، دست به کشتار دسته‌جمعی و نسل‌کشی بچه‌ها، کودکان، زنان، پیرمردان، خبرنگاران و ده‌ها صنف دیگر که بدون سلاح بودند، زده است. وی ادامه داد: همچنین اسرائیل دست به ترور شخصیت‌های بین‌المللی و اسلامی زده است که هر یک از آنها می‌توانستند دنیا را اداره کنند، مثل سیدحسن نصرالله‌، سردار سلیمانی و شهید اسماعیل هنیه و ده‌ها شخصیت دیگر. جمهوری اسلامی ایران در مقابل این رفتارهای رژیم صهیونیستی کم نمی‌آورد و می‌ایستد و الان هم ایستاده است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بیش از ۹۰درصد شلیک موشک‌های ایران به اسرائیل به هدف خورد که نشان داد چقدر پیشرفته بودند و رژیم صهیونیستی با آن همه ابزار و کمک از چند کشور از جمله آمریکا نتوانست با موشک‌های ایران مقابله کند. ذاکر تاکید کرد: بنابراین ما از سپاه، نیروهای مسلح، وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه و بالاخص از مقام معظم رهبری که چنین مدبرانه تدبیر می‌کنند و اقتدار و سربلندی ایران و مردم را نشان می‌دهند و روح شهدا را شاد می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنم.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آمریکا و اسرائیل باید بدانند که پشت سر این موشک‌ها یک ملت ایستاده است و اگر آنان دوباره حماقت کند، سه برابر این موشک‌ها بر سر آنها فرود خواهد آمد. وی گفت: همچنین احتمال دارد که راه‌های دیگری برای انهدام رژیم صهیونیستی پیش‌بینی کنیم که آنان بعد از برخورد ایران اطلاع پیدا خواهند کرد که ایران چه پاسخ دردناکی به آنان داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.