۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۷٬۳۴۶

سازمان هواشناسی با صدور هشدار تشدید فعالیت سامان بارشی در برخی مناطق کشور از کاهش دما در در سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی خبر داد.

تشدید بارش‌ها در برخی مناطق

آگاه: باتوجه‌به رگبار باران، رعد و برق، تگرگ، وزش باد شدید موقت، گردوخاک طغیان رودخانه‌ها و بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، صاعقه، آبگرفتگی معابر عمومی، لغزندگی جاده‌ها، شکل‌گیری روان‌آب و سیلاب، سقوط سنگ و اشیا از ارتفاعات، احتمال رانش کوه، وزش باد نسبتا شدید تا شدید، خسارت به سازه‌های موقت و محصولات کشاورزی برای این استان پیش‌بینی شده است.
امروز (دوشنبه) در مناطقی از جنوب شرق کشور وزش باد شدید و در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان افزایش ابر وزش باد گاهی رگبارو رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.
سه‌شنبه (فردا) این وضعیت ادامه خواهد داشت علاوه برآن با گذر موج تراز میانی جو از شمال غرب کشور در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی افزایش ابر و رگبار پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.
چهارشنبه در سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی، ابرناکی وزش باد، شمالی کاهش دما و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. پنجشنبه نیز در شرق سواحل دریای خزر و شمال‌شرق کشور ابرناکی رگبار پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود. در ضمن مناطقی از جنوب جنوب‌شرق کشور افزایش ابر و وزش باد و در جنوب کرمان در ساعات بعدازظهر رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.