۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۶
کد خبر: ۷٬۰۲۰

سازمان هواشناسی اعلام کرد امروز (پنجشنبه) در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، شرق استان اردبیل، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز، رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد و کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.

رگبار باران در ۵ استان

آگاه: علاوه بر مناطق ذکرشده برای استان اردبیل، شمال و شرق آذربایجان شرقی و به‌صورت پراکنده برای شمال خراسان رضوی نیز پیش‌بینی می‌شود. جمعه با عبور موج دیگری از شمال‌غرب و غرب کشور، بارش پراکنده در شمال‌غرب و استان‌های زنجان، قزوین و البرز نیز آغاز خواهد شد.
شنبه بارش در سواحل دریای خزر و دامنه و ارتفاعات البرز مرکزی و غربی تقویت شده و گستره بارش استان‌های کردستان، همدان، مرکزی، قم، تهران و سمنان را نیز دربر می‌گیرد. همچنین شنبه در آذربایجان شرقی، نیمه شمالی اصفهان، شمال وشرق یزد، جنوب خراسان رضوی و خراسان جنوبی، رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
یکشنبه در برخی مناطق سواحل دریای خزر، دامنه و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی خراسان رضوی و خراسان جنوبی رگبار پراکنده و وزش باد شدید دور از انتظار نیست.
از پنجشنبه تا شنبه به‌ویژه در ساعات بعدازظهر در دامنه‌های جنوبی البرز، شرق، شمال‌شرق، مناطقی در مرکز و جنوب غرب کشور، در بعضی ساعات وزش باد شدید و در مناطق مستعد گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. طی سه روز آینده، دریای خزر و خلیج فارس و دریای عمان مواج است.
آسمان امروز تهران صاف تا کمی ابری در برخی ساعت‌ها با وزش باد شدید همراه خواهد بود. بیشینه دمای امروز پایتخت ۳۳ و کمینه دمای آن ۲۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.