وزیر دفاع درخصوص قابلیت‌های سامانه پدافندی آرمان بیان کرد: این سامانه راهکنشی پدافندی است، رادار آن می‌تواند تا ۱۵۰ کیلومتر کشف، شناسایی و رهگیری کند و تا ۱۲۰ کیلومتر را هم می‌تواند بزند. مهمترین ویژگی این سامانه این است که تلفیقی از سایر سامانه‌ها است.

وزیر دفاع: سامانه پدافند هوایی آرمان ظرف این هفته رونمایی می‌شود | کشف و انهدام اهداف تا ۱۵۰ کیلومتر

به گزارش آگاه به نقل از برنا،  امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در خصوص رونمایی از سامانه پدافند هوایی آرمان گفت: رونمایی از سامانه پدافندی آرمان را به دلیل تلاقی با رونمایی از سایر دستاوردهای دفاعی مقداری عقب انداختیم و نهایتا تا آخر این هفته رونمایی خواهد شد.  

وی همچنین درخصوص قابلیت‌های این سامانه بیان کرد: این سامانه راهکنشی پدافندی است، رادار آن می‌تواند تا ۱۵۰ کیلومتر کشف، شناسایی و رهگیری کند و تا ۱۲۰ کیلومتر را هم می‌تواند بزند. مهمترین ویژگی این سامانه این است که تلفیقی از سایر سامانه‌ها است.

وزیر دفاع با بیان اینکه سرعت عملیات شدن این سامانه بسیار بالا است، تاکید کرد: سامانه‌های پدافندی برای اینکه مورد آسیب واقع نشوند باید سرعت عملیاتی شدنشان بسیار بالا باشد که این سامانه از چنین ویژگی برخوردار است  و حتما نقش بسیار موثری در توانایی دفاعی ما خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.