امیر سرتیپ دوم امیری با تاکید بر اینکه در راستای امنیت ملی و صیانت از منافع ملی تا پای جان ثابت قدم می مانیم، گفت: سامانه های باور ۳۷۳ و پهپاد کرار مجهز به موشک مجید دست بلند نیروی پدافند هوایی در مقابله با تهدیدات هستند.

«باور ۳۷۳» و «کرار» دست بلند پدافند هوایی در مقابله با تهدیدات هستند

به گزارش آگاه: به نقل از ارتش، امیر سرتیپ دوم سعید امیری فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب غرب در جمع مسئولان و رؤسای این منطقه پدافندی گفت: سامانه های دفاعی، یکی از مؤلفه های مهم تأمین امنیت است و ارتقای این سامانه ها نقشی اساسی و کلیدی در صیانت از منافع ملی ایفا می کند.

وی با بیان اینکه در سایه پیشرفت جهشی و چشمگیر سامانه های پدافندی، به امنیتی پایدار دست یافته ایم، افزود: این مهم ریشه در تلاش شبانه روزی و توجه به عوامل مؤثر بر ارتقای چابکی این سامانه ها دارد.

امیر سرتیپ دوم امیری خاطرنشان کرد: بدون شک یکی از نشانه های سرعت پیشرفت ایران در عرصه های دفاعی، رونمایی از سامانه هایی همچون باور ۳۷۳ و پهپاد کرار مجهز به موشک مجید است. این سامانه ها دست بلند نیروی پدافند هوایی در مقابله با تهدیدات هستند و به عنوان برگ برنده‍ای نقش خود را ایفا می کنند.

وی گفت: سامانه های دفاعی رونمایی شده تنها بخشی از دستاوردهای ما است و بسیاری از  توانمندی ها و دستاوردهای دفاعی مان در شرایط حساس رونمایی می شوند و در راستای امنیت ملی و صیانت از منافع ملی تا پای جان  ثابت قدم می مانیم.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.