کریسمس در غزه ویران شده به ظلم، تصویری از ایستادگی را رسم می کند. اینجا ویرانه ها فریاد زندگی می زنند و این روزهای نو مقاومت را می سرایند. ویرانه ها اینجا اسطوره های مجاهدت را روایت می کند.  

روزهای نو مقاومت را می سراید

به گزارش آگاه: کریسمس یا همان جشن سال نوی میلادی برای اهالی فلسطین اشغالی و حتی بسیاری از مردمان آزاده در جهان رنگ و بوی دیگری داشت. اگرچه بسیاری از مردمان طرفدار حق و مظلوم امسال جشن های سال نوی میلادی را مانند هرسال با شکوه و جلوه خاص خود برگزار نکردند اما در برابر برخی کشورهای عربی و به ظاهر مسلمان میزبان برگزاری جشن های سال ۲۰۲۴ شدند. 

با این وجود جریان زندگی در سرزمین های اشغالی همچنان دیده می شود چه آنکه مردمان اهل این سرزمین حتی به صورت محدود هم شده سعی کردند تا کمی از تلخی جنایت های صهیونیست ها را بکاهند.

یک فلسطینی خود را به شکل بابانوئل در آورده و در میان آوار ناشی از تجاوز وحشیانه اسرائیل در منطقه شجاعیه شهر غزه به کودکان فلسطینی اسباب بازی می دهد.

روزهای نو مقاومت را می سوراید

اهتزاز پرچم فسلطین در خارج از کلیسای ولادت در میدان منگر شهر بیت‌لحم (فلسطین اشغالی)

روزهای نو مقاومت را می سوراید

بابانوئل برای کسانی که در حمله وحشیانه اسرائیل به غزه آسیب دیده اند، شادی به ارمغان می آورد.

روزهای نو مقاومت را می سوراید

تلاش یک زن فلسطینی برای نجات چند کتاب در مهدکودکی در رفح که توسط جنگنده‌های اسرائیلی بمباران شده است.

روزهای نو مقاومت را می سوراید

«هدیه کریسمس، فلسطین آزاد است» این شعار تظاهرات فلسطینی‌هایی است که با لباس بابانوئل در شهر بیت لحم (فلسطین اشغالی) در حمایت از مردم مظلوم غزه به خیابان ها آمدند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.