آگاه: مشتریان این شرکت فرانسوی در انگلیس برخی سازمانهای دولت، سرویس سلامت ملی، ودافون و ایبی هستند.تله پرفورمنس ۹۰هزار کارمند در هندوستان و چند ۱۰هزار کارمند در کشورهای دیگر دارد که وظیفه آنها پاسخگویی به تماسهای افراد و مشتریان با مراکز پشتیبانی شرکتهاست. این شرکت از نرمافزار «ساناس» برای کمک به سیستم استفاده میکند تا جهانی با درک بیشتر بسازد و سوءتفاهمها را کاهش دهد.در وبسایت این شرکت ذکر شده این فناوری سبب میشود کارمندان مراکز تماس بهرهوری بیشتری داشته باشند و همچنین بدان معناست که مشکلات مشتریان نیز سریعتر برطرف میشود. این شرکت همچنین معتقد است استفاده از نرمافزار هوش مصنوعی به معنای کاهش احتمال سوءاستفاده از کامندان مرکز تماس است و همچنین احتمالا تقاضای مشتریان برای برقراری ارتباط با ناظران نیز کاهش مییابد.جالب آنکه نرمافزار هوش مصنوعی مذکور هماکنون در شرکتهایی از جمله والمارت و یوپیاس استفاده میشود. تله پرفورمنس اعلام کرد این فناوری را در هند معرفی کرده و آن را به کشورهای دیگر نیز گسترش میدهد.در گذشته از نرمافزار ساناس انتقاد شده بود، زیرا سبب میشد لهجه افراد شبیه شهروندان سفیدپوست شود. در این میان شرکت مذکور ادعا میکند کارمندان مرکز تماس این فناوری را پسندیدهاند. همچنین این فناوری فرصتهای بیشتری در کشورهایی مانند هندوستان و فیلیپین به وجود میآورد. این درحالی است که با ظهور هوش مصنوعی و شکوفایی چتباتهایی که میتوانند بهطور خودکار جستجوهای مشتریان را کنترل کنند، شرکتهای ارائهدهنده سرویس مراکز تماس با فشار روبهرو شد.
۱۳ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۱۱٬۳۶۴
شرکت «تله پرفورمنس» اعلام کرده از نرمافزار هوش مصنوعی روی تماسهای تلفنی استفاده میکند تا رابطه بین دو فردی را که در دو سوی خط قرار دارند بهتر کند.

نظر شما