آگاه: به نقل از تک کرانچ، چند منبع آشنا با بحثهای داخلی اسلیت اتو به تک کرانچ گفتند، این یک تاکتیک بازاریابی است که راهبرد مخفی استارتآپ را برای فروش یک وسیله نقلیه شبیه به ربات تغییر شکلدهنده «ترانسفورمر» (Transformer) به چالش میکشد. بر اساس دعوتنامهای که توسط تک کرانچ مشاهده شده، این محصول غیرمتعارف چند روز پیش از رویداد اسلیت اتو در روز ۲۴ آوریل در «فرودگاه لانگ بیچ» رونمایی خواهد شد.
این استارتآپ مستقر در میشیگان که در سال ۲۰۲۲ تاسیس شد، تا پیش از انتشار گزارش تک کرانچ درباره مشارکت مالی بزوس و برنامه او برای قیمت ۲۵ هزاردلاری خودروی الکتریکی خود، در یک جو نسبتا محرمانه فعالیت داشت و درعینحال، خریداران را تشویق میکرد تا خودرو را مطابق میل خود سفارشیسازی کنند.
«دیوید تریسی» (David Tracy) از وبسایت «اتوپیان» (Autopian) در دو روز گذشته به کالیفرنیا سفر کرد تا نسخه مفهومی اسلیت را از وسیله نقلیه جدید آن ببیند که شبیه به یک خودروی «اسیووی» (SUV) دودر است. کاربران پلتفرم ردیت (Reddit) نیز تصاویری را از نسخه دیگری از این وسیله نقلیه منتشر کردند که شبیه به یک خودروی هاچبک و تقریبا مشابه خودروی «R۳» آینده شرکت «ریویان» (Rivian) است.
به گفته یک شخص آشنا با این زمینه، اسلیت بهشدت بر صفت تبدیلشونده تمرکز دارد؛ زیرا سرمایهگذاران را جذب کرده تا دور سرمایهگذاری سری B خود در سال گذشته را تکمیل کنند. به گفته یکی دیگر از افراد آشنا با نحوه برگزاری جلسات، این شرکت به دقت برنامهریزی این جلسات را انجام داده است.
گزارش شده که «مارک والتر» (Mark Walter)، مدیرعامل شرکت «گوگنهایم پارتنرز» (Guggenheim Partners) و مالک تیم بیسبال «لسآنجلس داجرز» (LA Dodgers) ظاهرا در این دور سرمایهگذاری شرکت داشته و به هیات مدیره اسلیت پیوسته است.
سخنگوی این شرکت به درخواست وبسایت خبری تک کرانچ برای اظهارنظر پاسخ نداد.
۳ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۱۲٬۳۸۲
یک استارتآپ تحت حمایت «جف بزوس» (Jeff Bezos)، یک خودروی الکتریکی طراحی کرده است که بر اساس سلیقه کاربر سفارشیسازی میشود. استارتآپ «اسلیت اتو» (Slate Auto) چندین نسخه مفهومی از خودروی الکتریکی خود را در خیابانهای کالیفرنیا به کار گرفته است.

نظر شما