عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی هم درباره بیانیه گام دوم انقلاب اعتقاد دارد که این مساله مورد توجه دستگاه‌های اجرایی قرار نگرفته است.

بی‌توجهی دستگاه‌های اجرایی به بیانیه گام دوم انقلاب

هادی بیگی نژاد در تشریح این موضوع به خبرنگار آگاه می‌گوید: این بی‌توجهی حتما آسیب‌رسان خواهد بود. وی در ادامه تصریح کرد: وقتی طراحی برای برنامه‌ای صورت می‌گیرد، مسئولین پایین دستی باید برای این برنامه کارهای جدی را مد نظر خود قرار دهند، متاسفانه بنده جدیتی در بین دستگاه‌های اجرایی کشور در راستای عمل به بیانیه گام دوم انقلاب نمی‌بینم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حتماً عدم توجه به بیانیه گام انقلاب اسلامی آسیب‌هایی را به ما وارد خواهد کرد البته ماموریت‌های تعیین شده در این بیانیه مربوط به همه دستگاه‌هاست. با این حال بیش از همه مجمع تشخیص مصلحت نظام در این بخش مسئولیت دارد چرا که این بخش مشورت دهنده مسائل و سیاست‌های کلان بوده و باید پیگیری کننده امور باشد.

با همه این تفاسیر در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دستاوردها، ظرفیت‌ها و افق پیشرو به خوبی ترسیم شده و تحقق محورهای اصلی آن می‌تواند گره گشای مشکلات کشور باشد. به اذعان بسیاری از کارشناسان شعارهای انقلاب، دستاوردها و توصیه‌های هفت‌گانه‌ای که در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی وجود دارد باید به دقت مورد بررسی و اقدامات مورد ارزیابی قرار گیرد و با فرهنگ سازی به گفتمان غالب در سطح جامعه تبدیل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.