«گفتمان سازی نخستین گام برای تحقق و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب است.» این نظر مسئول نمایندگی ولی فقیه در هوافضای سپاه درباره بیانیه گام دوم انقلاب است.

اقدام شایسته برای تحقق بیانیه گام دوم انجام نشده است

اقدام شایسته برای تحقق بیانیه گام دوم انجام نشده است

حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه در گفت و گو با خبرنگار آگاه با اشاره به پنجمین سالگرد صدور تاریخی  بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از سوی رهبر معظم انقلاب گفتمان سازی را اولین گام برای تحقق و اجرای این بیانیه دانست و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب باید در کشور تبدیل به یک جریان فکری و اندیشه‌ای غالب در مراکز علمی، برنامه‌ریزی، اجرایی و قضایی شود. وی تاکید کرد: اولین گام در گفتمان‌سازی این است که مردم این بیانیه را بخوانند و بفهمند، یعنی تدبر و تفسیر در این بیانیه صورت گیرد. حجت الاسلام تویسرکانی گفت: گام اول تدبر در این بیانیه یافتن مستندات قرآنی بیانیه است.

تویسرکانی مطالبه‌گری از مسئولین نظام پیرامون اجرای بیانیه گام دوم را یک اصل بسیار مهم برای تحقق آن دانست و گفت: همه ما باید برای زمینه اجرای این بیانیه گفتمان سازی و جریان سازی کنیم. وی افزود: همه ما در برابر خدا و مردم و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی مسئولیت داریم. چراکه رهبری راه را به ما نشان می‌دهد و ما به عنوان یاران او باید جدی‌تر از گذشته اهداف انقلاب را دنبال کنیم.

حجت الاسلام تویسرکانی در ادامه خاطر نشان کرد: در این زمینه مردم باید از همه مسئولین مطالبه کنند که در زمینه اجرای بیانیه گام دوم چه اقدامی انجام داده‌اند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، با انتقاد از کم توجهی برخی مسئولان پیرامون گام دوم گفت: پس از گذشت  چند سال از صدور بیانیه گام دوم، اقدام شایسته در حوزه این بیانیه انجام نگرفته است.

حجت الاسلام تویسرکانی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را  راه نجات کشور دانست و گفت: رهبر انقلاب مکرر فرموده‌اند که من تا عمر دارم لحظه‌ای از موضع حمایت از توسعه علم و دانش عقب نشینی نخواهم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.