آقای اسماعیل کوثری با اشاره به حضور و مشارکت مردم در انتخابات مجلس و مجلس خبرگان رهبری در کشور و همچنین تبلغیات دشمن در زمینه عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رای به خبرنگار «آگاه» گفت: به واقع دشمنان کشور بسیاری از اخبار و اطلاعات خود را از خودفروختگان و وابستگان بیگانه تهیه می‌کنند. این خودفروختگان به هیچ وجه شناخت دقیقی از مردم ندارند.

مشارکت انتخاباتی مردم بیش از ۴ سال قبل بود

آگاه ـ این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان خواسته‌های خود را از طریق جوسازی و عملیاتی روانی در بین مردم پیگیری می‌کنند، تصریح کرد: بنابراین دشمنان ما در ۴۰ تا ۴۵ سال اخیر همواره و در هر انتخابات شکست خورده‌اند و نتوانسته‌اند مانور عملیات روانی خود را پیاده کنند.

کوثری با بیان اینکه دشمنان ما درک صحیحی از ملت ما ندارند، تاکید کرد: ماندگاری ۴۵ ساله انقلاب نشان از این دارد که می‌خواهد بیاستد و مقاومت کند و در مقابل تمام نیرنگ‌های دشمن نیز قد علم کند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمنان پیش از برگزاری انتخابات صورت گرفته، اذعان داشت که مردم صندوق‌ها را خالی گذاشته و در انتخابات شرکت نخواهند کرد که این خود، از بی‌اطلاعی دشمنان از ادراک سیاسی - اجتماعی مردم خبر می‌دهد.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان علیه ملت ایران بیان کرد: نتایج این جنگ ترکیبی نشان داد که دشمن هیچ کاری را پیش نبرده و نخواهد برد. همچنین افرادی که در اسرائیل اذعان داشتند که انقلاب ایران به پایان رسیده، امروز شاهد از بین رفتن خود و سقوط این رژیم هستند.

کوثری با بیان اینکه اطلاعات و اخبار دشمنان از مردم ایران کاملا غلط بوده و در پی این اطلاعات غلط، تحلیل غلطی حاصل خواهد شد، ادامه داد: دشمنان به دروغ مواردی را مطرح می‌کنند اما در ادامه سرشان به سنگ اصابت کرده و توسط ملت آگاهی که در صحنه حاضر شد، طعم دیگری از شکست را می‌چشند.

کوثری در ادامه تصریح کرد: براساس اخبار و اطلاعات کسب کرده، حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند به مراتب بیشتر از ۴ سال قبل بوده است و مجددا باید گفت که مردم پیروز این میدان بودند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: براساس مشاهدات شخصی و همچنین گزارش های صدا وسیما و مسئولین از اقصی نقاط ایران و تهران، حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند از ۴ سال گذشته بهتر بوده و مردم آگاهانه در این عرصه حاضر شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.