فرمانده کل انتظامی کشور گفت: چهارشنبه پایان سال یک موضوعی اجتماعی است ولی توصیه ما این است که افراد در کوچه و محله خود باشند چون حفظ آرامش مردم، خط قرمز پلیس است.

چهارشنبه پایان سال موضوعی اجتماعی است

به گزارش آگاه: سردار احمدرضا رادان روز دوشنبه در حاشیه اجرای طرح پابند الکترونیکی مجرمان در پلیس آگاهی پایتخت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بستن خیابان‌ها و کسانی که با خودرو موجب مزاحمت برای مردم شوند تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت پلیس خواهند بود.

وی از همه مردم خواست با رعایت قوانین و مقررات و استفاده از ظرفیت بزرگترها، مراسم چهارشنبه آخر سال را در کنار هم سپری کنند و مراقب فرزندان بویژه نوجوانان و جوانان خود باشند تا خدای ناکرده با استفاده از مواد محترقه خطرناک باعث ایجاد آسیب برای خود و دیگران نشوند.

پابند الکترونیکی برای مجرمان گروه هدف

وی در خصوص اجرای طرح پابندهای الکترونیکی از امروز هم گفت: این طرح برای مجرمان گروه هدف که بیش از چهار فقره سرقت دارند از امروز اجرا شده است.

سردار رادان تاکید کرد: رهگیری فرد مجرم از اهداف این طرح است ضمن اینکه جدا کردن پابند از پای مجرم آلارم به پلیس می‌دهد و برای آن نیز مجازات در قوه قضاییه پیش بینی شده است.

وی یادآور شد: ۲ سال این افراد پایش می‌شوند که این مدت تا سه سال نیز قابل تمدید است ضمن اینکه کسانی که در زندان هستند و شامل قانون پابند می‌شوند نیز بعد از آزادی پابند به پای آنها بسته خواهد شد.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه در مرحله اول این طرح در استان‌های تهران و البرز اجرا شده است، افزود: تا اردیبشهت سال بعد پنج هزار پابند به پای این دسته از مجرمان در کشور نصب می‌شود.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.