آگاه: نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به واکنش اردن در جریان حمله هوایی ایران به سرزمین‌های اشغالی، بیان کرد: سالیان متمادی است که رژیم اشغالگر اسرائیل تلاش می‌کند تا سازش را به‌عنوان یک مسئله مهم با کشورهای منطقه پیش ببرد.

آقای احمد راستینه در گفت‌وگو با «آگاه»، این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برخی از کشورهای منطقه با حرکت به سمت تله رژیم‌صهیونیستی، تلاش کردند با عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها، یا نقش‌آفرین باشند یا به‌صورت خنثی در موضوعات عمل کنند.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه اردن جزء آن کشورهایی بود که تلاش می‌کرد تا نقشه اسرائیل را به‌عنوان پیاده‌نظام این رژیم در منطقه دنبال کند. راستینه تصریح کرد: به واقع اردن در رابطه با حمله هوایی ایران به مواضع رژیم صهیونیستی خطای راهبردی را از خود به نمایش گذاشت که مطمئنا مورد خشم و نفرت کشورهای مسلمان قرار خواهد گرفت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این حجم از شادی و نشاط در کشورهای مسلمان از پاسخ قاطع ایران به رژیم اسرائیل نشان می‌دهد ملت‌ها رژیم اسرائیل را نپذیرفتند و همچنان ملت‌ها این رژیم را اشغالگر می‌دانند و مشروعیتی برای آن قائل نیستند. این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت‌ها باید پیام ملت‌ها را دریافت کنند، گفت: بنده فکر می‌کنم اردن دچار خطای آشکار راهبردی شد و ملت اردن به‌زودی پاسخ حکمرانان خود را خواهد داد.

راستینه بیان کرد: به‌زودی خواهیم دید که پادشاه اردن به‌خاطر خطای راهبردی در زمینه حمله هوایی ایران به سرزمین‌های اشغالی، توسط ملت خود تنبیه خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.