عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با اشاره به اظهارات رهبر م در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح در رابطه به لزوم مواجهه با دشمنان با تکیه بر نوآوری و ابتکار، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۵سال از عمر خود، خدمات ارزنده‌ای را از خود برجای گذاشته و پیشرفت‌های علمی زیادی داشته است.

نوآوری‌های کشور در پیشرفت‌های نظامی و تسلیحاتی باید ادامه پیدا کند

آگاه: آقای حسین محمد صالحی دارانی، نماینده مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت‌ها و نوآوری‌های کشور در زمینه‌های مختلف به‌ویژه تسلیحات نظامی، تصریح کرد: این پیشرفت‌ها ماحصل فعالیت بخشی از جوانان نخبه ما بوده که به عرصه ظهور رسیده است.

صالحی‌دارانی در گفت‌وگو با «آگاه»، با بیان اینکه پیشرفت‌های صورت‌گرفته در عرصه دفاعی بخش از پیشرفت‌های علمی ما قلمداد می‌شوند، ادامه داد: این توانمندی‌های علمی درحال‌حاضر در اختیار دانشمندان ما قرار دارد و نیاز است در کنار این موضوع آن شجاعت و جسارت هم باشد که بتوان از این فناوری‌های دفاعی برای دفاع از کشور استفاده شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران اراده و اقتدار خود را در حمله به رژیم منحوس صهیونیستی نشان  داد، بیان کرد: اقدام ایران علیه رژیم صهیونیستی که دست به اقدام غیرانسانی زد و پاسخ آن را نیز دریافت کرد، نشان از اراده و اقتدار نیروهای نظامی کشور داشت.

صالحی تصریح کرد: براساس اراده جوانانمان در پیشرفت‌های علمی و طبق سخنان مقام رهبری در دیدار با فرماندهان نیروهای مسلح می‌توانیم پیشرفت‌های دفاعی و علمی را در عرصه‌های مختلف کشور متبلور کرده و مشکلات کشور را در همه حوزه‌ها برطرف کنیم. وی تاکید کرد: لازمه این اصل آن است که همدلی و وفاق بین مردم و دستگاه‌های دولتی و اجرایی بیشتر و بیشتر شود تا بتوانیم پشتیبانی مردم را در همه حوزه‌ها به رخ بکشیم و کشورمان را روزبه‌روز به‌سمت پیشرفت و تعالی سوق دهیم. صالحی‌دارانی ادامه داد: هم سخنان مقام رهبری و هم دلگرمی مردم باعث شده تا ما بتوانیم پاسخ قاطعانه‌ای به دشمنان این آب و خاک بدهیم و کشورهایی همچون آمریکا و فرانسه را که از رژیم پلید اسرائیل حمایت می‌کنند بر سر جای خود بنشانیم. 

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر هیچ‌گونه زورگویی سر خم نخواهد کرد و پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویان خواهد داد، تصریح کرد: تحقق وعده صادق در همین راستا بود از این رو قاطعانه از اسرائیلی‌ها انتقام گرفتیم و رژیم اسرائیل و سایر کشورها متوجه شده‌اند که هر اقدام خصمانه‌ای علیه ایران موجب یک اقدام سریع‌تر و قوی‌تر خواهد شد؛ بنابراین نوآوری‌های کشور در پیشرفت‌های نظامی و تسلیحاتی باید ادامه پیدا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.