بعد از سانحه سقوط بالگرد حامل شهدای خدمت، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان، با موجی از واکنش‌ها و ابراز تاسف و تسلیت هنرمندان و سایر شخصیت‌های شناخته‌شده در عرصه‌های مختلف علم، فرهنگ، ورزش و... طی چند روز گذشته بودیم.

مجری سابق من و تو پشت میکروفون توهین و تحقیر

آگاه: مردم شریف ایران با این کلمات حزن‌انگیز همدردی کردند و این پیام‌ها را به اقتضای ارتباط هوادارانه یا نزدیکی و شناختی که نسبت‌به این افراد داشتند بارها و بارها بازنشر کردند.

در پی تسلیت و همدردی این افراد، رسانه‌های فارسی معاند به شکلی ویژه و جدی در تمامی فضاهای رسانه‌ای شروع به تولید محتواهایی درباره این افراد کردند تا از آنها ضدقهرمان بسازند و تاآنجاکه می‌توانند سعی کنند چهره عمومی محبوب آنها را تخریب کنند. داریوش ارجمند، پیشکسوت سینما و تئاتر ایران در پی شهادت سرنشینان بالگرد مذکور، در پیامی برای ادای احترام و تسلیت، شهادت را مزد تلاش‌های خستگی‌ناپذیر شهید سید ابراهیم رئیسی برشمرد و او را برای شهادت در حین انجام خدمت، مرد عمل دانست، این گفته او باعث عصبانیت یکی از مجریان زن شبکه تعطیل‌شده معاند شد که با تحقیر، توهین و تهمت به ارجمند، رفتار بدی را به این چهره هنری نسبت داد. از این رو بعد از انتشار تعداد قابل‌توجهی از نظرات تسلیت و همدردی‌های هنرمندان و دیگر شخصیت‌ها و ذیل پروژه مذکور، سالومه سیدنیا، مجری و یکی از تهیه‌کنندگان سابق شبکه تعطیل شده «من و تو» به شکلی ویژه در صفحه‌ شخصی‌اش اقدام به ضبط و انتشار ویدیوهایی درباره این افراد و توهین و تحقیر آنها تنها در قالب کلمات موهن و بدون هیچ استدلال یا منطقی انسانی کرد. او با توهین به دختر سردار شهید قاسم سلیمانی و هنرمندان بزرگ و باسابقه‌ای چون داریوش ارجمند که در پی شهادت رییس‌جمهوری و همراهان ایشان ابراز همدردی کرده بودند، تلاش کرد تا بعد از آنکه دیگر هیچ تریبونی جز همین صفحه شخصی در اختیار ندارد، از قافله نفرت‌پراکنان و دشمنان این ملت داغ‌دیده عقب نماند. در این پروژه رسانه‌ای چندین رسانه فارسی‌زبان ضدایرانی دیگر نیز مشارکت کرده و به انتشار محتواهایی علیه افراد و چهره‌های یادشده پرداختند. این روند رسانه‌ای هنوز هم ادامه دارد و در پی آن به افراد شرکت‌کرده در مراسم تشییع پیکر شهدا حمله شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.