ساعاتی از ناپدید شدن و حادثه سقوط بالگرد ریاست جمهوری شهید ایران و هیات همراه نگذشته بود که موجی از سوی یکی از براندازهای مجازی خارج‌نشین در فضای مجازی به راه افتاد که آغاز مسیری بود که ادامه یافت و توصیف و نمای صحیحی از این جماعت بی نام و نشان در فضای مجازی ایجاد کرد. 

آگاه: مطابق آمار و اعداد منتشر شده و آنچه در دسترس است، محتواهایی با موضوع شادی از شهادت رئیس جمهوری تنها به همین اقلیت جارچی و برخی حساب‌های مجازی اسرائیلی بر می‌گردد. نطفه‌اش را حساب‌های کاربری اسرائیلی کاشتند و براندازهای سلطنت‌طلب و دیگران با تمام توان تلاش کردند تا ادامه‌اش دهند. این جماعت از هیچ تلاشی برای زنده نگه ‌داشتن این موج تازه به راه افتاده فروگذار نکرد و در نهایت بعد از تلاش برای نسبت دادن کلمات و القاب توهین‌آمیز به افراد حاضر در بالگرد و ابراز وجود از این طریق و ناکام ماندن، تصمیم گرفتند به برهنگی در این فضا متوسل شوند. در ادامه موجی به راه افتاد از دختران و زنانی که وعده می‌کردند اگر سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهوری به شهادت او منتهی شود، تصاویر برهنه خود را در همین فضا و به شکل عمومی منتشر می‌کنند. مدتی بعد و طولانی شدن فرایند جست و جو و پیدا نشدن بالگرد سانحه دیده، احتمالات و پیش بینی‌ها بر مبنای شهادت افراد درون بالگرد قوت گرفت و موج وعده‌های انتشار تصاویر برهنه دوباره احیا و یادآوری شد. در ادامه و پس از چند ساعت وعده‌های این حساب‌های کاربری به مرحله تحقق رسید و حساب‌های کاربری اغلب بی نام و نشان آغاز به انتشار عکس‌های برهنه و نیمه برهنه از خود کردند. 

این بالاترین واکنش این جریان نسبت به واقعه‌ای بود که بسیاری ابعاد سیاسی و انسانی داشت اما این جماعت تنها در پاسخ به آن توانستند برهنه شوند و بیش از پیش ماهیت این جریان را بر همگان عیان کنند. مرور آنچه در ۲۴ ساعت گذشته در فضای مجازی میان این کاربران گذشت مشتی است نمونه خروار این جماعت فاقد هویت که اتفاقا تلاشی هم برای هویت یافتن میان عموم مردم نمی‌کنند و به همین وضع و همین نمایش خنده‌دار بسنده می‌کنند. حالا اوضاع به قدری در چشم همه روشن شده است که حتی در فضای بی در و پیکر مجازی هم کاربران حیا می‌کنند که خود را همراه اینان بدانند و همه به هر طریق از این جماعت ابراز برائت می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.