۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۳٬۹۱۸

امیر گودرزی ـ خبرنگار گروه جامعه

۳۴ ماه مردم

آگاه: هیچ‌وقت مجال نگاه به پشت سر را نداشتیم از بس دستگاه اجرایی در این سه سال با سرعت راند. نگاه به پیش رو چنان امیدوارانه بود که چشم‌ها را به خود دوخت و گذر سه سال را فراموشمان کرد. امروز که دستگاه اجرایی دمی از تکاپو افتاد، ما فرصتی یافتیم که به پشت‌سر نگاه و دستاوردهای دولت سیزدهم را هر چند بسیار گذرا، مرور کنیم. اگر بخواهیم هر آنچه در این ۳۴ماه اتفاق افتاد آرام آرام خلاصه و خلاصه کنیم، درنهایت به یک کلمه می‌رسیم: «مردم» بنابراین شاید بتوان گفت دستاوردهای این سید شهید مطالبات مردم نه‌تنها در سال آتی بلکه در سال‌های آتی است. 

او کلید به قفل‌های زنگ‌زده‌ای زد که قبلا با امضای طلایی باز می‌شد. چرخ‌دنده‌هایی که کارگران امیدی نداشتند، با ضرب‌الاجل‌های او به حرکت درآمد و هم چرخ زندگی مردم چرخید و هم چرخ سانترفیوژها. بتن‌ها را در خانه‌سازی مصرف کرد و نه‌تنها سقفی برای خانه‌به‌دوش‌ها ساخت که سقفی  از حمایت در معیشت و درمان روی سر خانواده‌های فقیر بنا کرد. 

شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی وعده نداد، عمل کرد و تشخیص این دو برای مردم به‌سادگی ممکن است. مردم غمگین اما امیدوار، مردم قدرشناس اما گلایه‌مند این‌بار به پشت سر خود نگاهی می‌اندازند فقط برای اینکه بدانند پیش رو چه باید کرد ... به یاری خدا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.