سومین سمپوزیوم ملی گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز با هدف تبیین اقتصاد سبز در گردشگری و بررسی زنجیره تامین گردشگری سبز ایران ۲۹ و ۳۰ خردادماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

آگاه: به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، سومین سمپوزیوم ملی گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز به‌عنوان اقدامی مشترک ازسوی دانشکده گردشگری و شتاب‌دهنده فاخر بوم دانشگاه علم و فرهنگ با همکاری معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران با هدف تبیین اقتصاد سبز در گردشگری و بررسی زنجیره تامین گردشگری سبز ایران، در محل اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار می‌شود.

روز اول این سمپوزیوم با سخنرانی صاحب‌نظران و مدیران دولتی و بخش خصوصی این حوزه، سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ از ساعت ۹ لغایت ۱۲:۳۰ آغاز می‌شود و با برپایی دو پنل علمی تخصصی ادامه خواهد یافت. همچنین برنامه‌های روز دوم این سمپوزیوم نیز از ساعت۹ با برگزاری پنل سوم و برگزاری فن تز گردشگری سبز (بررسی سبد محصولات گردشگری سبز ایران) پیگیری خواهد شد.در دوره سوم سمپوزیوم ملی گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز تلاش شده است ضمن بررسی خدمات گردشگری پایدار، سازگار با محیط‌زیست و تقویت مسئولیت اجتماعی با دعوت از اندیشمندان، متخصصین، تشکل‌های علمی، صنفی و پژوهشگران متخصص این حوزه آخرین مباحث علمی و جهانی مرتبط مورد بررسی قرار گیرد. در این دوره از سمپوزیوم از کتاب «سرمایه‌گذاری‌های سبز در گردشگری» نیز رونمایی به عمل خواهد آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.