۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۴٬۳۲۹

جزئیات جدید از حمله پلیس فرانسه به مقر منافقین در شمال پاریس

زنده‌گیری

دبیر ستاد حقوق بشر: ایران عملیات پلیس فرانسه را به صورت زنده رصد می‌کرد

منافقین، این تروریست‌های جنایت‌پیشه که ۱۷هزار تن از مردم ایران را به خاک و خون کشیده‌اند، سال‌هاست که کشورهای غربی را به یکی از سرزمین‌های امن خود تبدیل کرده‌ و علاوه‌بر گشت‌وگذار آزادانه در این کشورهای مدعی رعایت حقوق انسان‌ها! از مواهب دولتمردان آنها نیز بهره می‌برند و هرازچندگاهی اقداماتی ضد ایرانی خود را از داخل این کشورها به پیش می‌برند.

زنده‌گیری

آگاه: کارنامه جنایت‌های اعضای گروهک تروریستی منافقین، این داعشی‌های دهه۶۰، تاریخی سیاه و ضدبشری را روایت می‌کند و سند قتل‌عام بیش از ۱۷هزار غیرنظامی ایرانی است؛ منافقانی که در برهه‌های زمانی مختلف مصادیق وحشیانه‌ای از جنایت علیه بشریت را از خود نشان دادند.

سیاه‌نامه‌ تروریست‌های منافقین
کشتار شهروندان بی‌گناه ایرانی، ترور شخصیت‌های برجسته ایرانی، همکاری با صدام علیه ایران، تلاش برای آشوب و تنش‌آفرینی در کشور، تلاش برای تشدید تحریم‌ها علیه ایران و ارتباط با سازمان‌های جاسوسی غربی تنها بخشی از اقدامات اعضای گروهک تروریستی منافقین است که برای تک‌تک این موارد مصادیق، مستندات، مدارک و شاهدان عینی وجود دارد.
در کارنامه این گروهک تروریستی فهرست بلندی از ترور شخصیت‌های سیاسی، علمی و مذهبی ایران نیز وجود دارد؛ ترور ۷۲نفر از شخصیت‌های سیاسی کشورمان با انفجار در دفتر حزب جمهوری اسلامی، ترور ناکام مقام معظم رهبری، ترور شهیدان رجایی و باهنر، ترور آیت‌الله دستغیب، آیت‌الله قدوسی و آیت‌الله مدنی، ترور صیاد شیرازی و ترور دانشمندان هسته‌ای از دیگر اقدام‌های تروریستی این گروهک است.

فراغ‌بال تروریست‌ها در حومه پاریس!
با این همه جنایت، سرکرده‌های گروهک تروریستی منافقین سال‌هاست فعالیت آزادانه‌ای در فرانسه دارند؛ کشوری که ادعاهای حقوق بشری‌اش، گوش فلک را کر کرده است.
تا همین یکی دو سال پیش، نشست سالانه گروهک تروریستی منافقین که از آن با عنوان خیمه‌شب‌بازی جنایتکاران یاد می‌شود هر ساله در پاریس برگزار می‌شد. در این نشست‌ها، فرانسوی‌های مدعی حقوق بشر، برای وحشی‌ترین تروریست‌ها، گشاده‌دستی ویژه‌ای داشتند و علاوه‌بر تدارک مکان و زمان جهت برگزاری میتینگ تروریست‌های شناسنامه‌دار منافقین، شرایط حضور برخی افراد مزدبگیر خارجی برای حضور در نشست مزبور را نیز فراهم می‌کردند.
گروهک تروریستی منافقین در نشست‌های سالانه خود در پاریس، با مجوز دولت فرانسه، برای استخدام سخنرانان مبالغ هنگفتی را نیز متقبل می‌شدند. حتی گفته شده است که سرکردگان این گروهک تروریستی برای اعلام موضعی ولو کوتاه (در حد دو دقیقه) ازسوی یک شخصیت شناخته‌شده گاهی تا ۸۰هزار دلار هم خرج می‌کردند.
البته گروهک تروریستی منافقین تنها برای دعوت از سخنرانان خارجی، دست به جیب نمی‌شد، بلکه این جنایتکاران برای استخدام هواداران اجاره‌ای هم مجبور به پرداخت مبالغ کلان می‌شدند و در این میان دولت فرانسه برای آنها مجوز ویژه صادر می‌کرد. چند سال پیش یکی از نیروهای اپوزیسیون طی سخنانی افشاگرایانه‌ از نحوه عمل گروهک منافقین در جذب هواداران اجاره‌ای پرده برداشت. این نیروی اپوزیسیون و هم‌پیاله سابق منافقین چنین گفت که سرکردگان منافقین از هراس اینکه نیروهای ایزوله خودشان در آلبانی، در صورت ورود به پاریس، خود را گم و گور نکنند، مجبورند به برخی دانشجویان و افراد جویای کار عمدتا متعلق به اروپای شرقی پول دهند تا در میتینگ‌های منافقین، به رقاصی و سر دادن شعارهای دیکته‌شده بپردازند.

اقدام بسیار دیرهنگام دولت فرانسه علیه تروریست‌ها
اما دولت فرانسه که اخیرا در داخل با زلزله سیاسی مواجه شده است، پی برده که خوشخدمتی برای سرکردگان گروهک تروریستی منافقین، عاقبت شومی برایش به همراه دارد؛ لذا اندکی به وظیفه خود در قبال این گروهک عمل کرد. روز چهارشنبه هفته گذشته پلیس فرانسه با حضور در مقر منافقین در شهر «سن اوآن لومون» به انجام تحقیقاتی در این دفاتر پرداخت.  
در جریان حمله پلیس فرانسه به مقر منافقین، سه نفر از اعضای این گروهک تروریستی که در گذشته از فرانسه اخراج شده و به صورت غیرقانونی به این کشور بازگشته‌ بودند، بازداشت ‌شدند. همچنین در جریان این حمله تعدادی سلاح از مقر منافقین کشف شد. اما گروهک تروریستی منافقین در واکنش به حمله پلیس فرانسه به مقر این گروهک، با تکذیب اصل خبر، مدعی شد که ورود پلیس تنها یک بازدید در راستای حملات مشکوک سال قبل به این مقر بوده است.
تکذیب منافقین در حالی است که خبرگزاری‌های رسمی فرانسوی ازجمله «سن‌اوئن‌لوآمون» حمله پلیس فرانسه را «عملیاتی برای کنترل مقر گروهک مجاهدین توسط پلیس» عنوان کردند و تصریح داشتند که در این مکان سه نفر (دو مرد و یک زن) که از فرانسه اخراج شده بودند و منع حضور در فرانسه داشتند شناسایی و دستگیر شده‌اند. رسانه‌های فرانسوی همچنین تاکید کرده‌اند که حمله پلیس برای بررسی اقدامات مخفیانه نفرات مستقر در مقر منافقین بوده است؛ نفراتی که شامل ۱۵نفر ذیل نام «انجمن سیما» بودند.
اما «کاظم غریب‌آبادی» دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان نیز طی مطلبی در صفحه مجازی خود به اقدام پلیس فرانسه در قبال گروهک تروریستی منافقین، واکنش نشان داد و نوشت: از حمله پلیس فرانسه به مقر اصلی گروهک تروریستی منافقین، بازرسی کامل مقر، بازداشت سه نفر از اعضای گروهک و پلمب این مقر، استقبال می‌کنیم. این عملیات به‌طور زنده توسط ایران رصد می‌شد. هیچ مکان امنی برای تروریست‌ها باقی نخواهیم گذاشت.

در خرداد سال گذشته در آلبانی چه گذشت؟
در خردادماه سال گذشته نیز پلیس آلبانی با ورود به مقر گروهک تروریستی منافقین، مکان سکونت و شرارت‌ورزی این تروریست‌ها را تفتیش کرده بود. در سی‌ام خرداد سال گذشته، پلیس آلبانی با حمله به اردوگاه «اشرف۳» محل استقرار تروریست‌های منافقین، ضمن درگیری با اعضای این گروهک تروریستی، دستگاه‌های الکترونیکی آنها مانند رایانه، تلفن، پهپاد را مورد بررسی قرار دادند. در جریان عملیات مزبور یک نفر از اعضای منافقین کشته شد و حدود ۱۰۰نفر از آنها نیز مجروح شدند؛ همچنین تعداد زیادی از تروریست‌های منافقین در عملایت پلیس آلبانی دستگیر شدند.
پلیس آلبانی پس از عملیات علیه مقر تروریست‌های منافقین موسوم به «اشرف۳» با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این عملیات در چارچوب یک برنامه عملیاتی براساس دستور صادر شده از سوی دادگاه ویژه مبارزه با فساد و جرایم سازمان‌یافته این کشور انجام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.