نماینده مردم کاشمر و خلیل‌آباد در مجلس دوازدهم در گفت‌وگو با آگاه، با اشاره به پیام رهبر انقلاب به حجاج بیت‌الله الحرام و لزوم برائت جهانی از رژیم‌صهیونیستی و آمریکا، بیان کرد: هر نوع پلیدی و زشتی و شرک در دنیا مصداق شیطان است. 

رژیم صهیونیستی مصداق زشتی، پلیدی و درندگی است

آگاه: جواد نیک‌بین ادامه داد: درواقع برائت از شیطان در مراسم حج برائت از همه زشتی‌ها و طغیان‌هاست.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درحال‌حاضر رژیم صهیونیستی مصداق طغیان‌ها، زشتی، پلیدی و درندگی در امروزه روز است، گفت: همچنین سیاست‌های غلط آمریکا ازجمله این زشتی، پلشتی و درندگی است.
نماینده مردم کاشمر و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنابراین برائت از شیطان و مشرکین برائت از هر نوع تفکر منحط و طغیانگری است. از این رو تحلیل و تاکید مقام معظم رهبری نسبت به اینکه در مراسم حج امسال، حجاج از رژیم کودک‌کش اعلام برائت کنند، بر این اساس است که رژیم صهیونیستی دست به جنایت هولناک و بی‌نظیری زده و همه حجاج که گرد خانه خدا می‌چرخند از این مسائل اعلام انزجار و برائت کنند.
وی با بیان اینکه این پیام مهمی قلمداد می‌شود، تاکید کرد: درواقع همه نگاه‌های جهان اسلام در موسم حج، به حجاج ساکن و حاضر بیت الله است؛ بنابراین مخابره این پیام و تاکید مقام معظم رهبری که ما ایشان را ولی امر مسلمین جهان می‌دانیم، حتما از اهمیت زیادی برخوردار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.