۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۴٬۵۷۶

احمد خورشیدی، مدیرعامل تلویزیون تعاملی تلوبیون بامداد شنبه و بعد از پایان سومین مناظره نامزدهای ریاست‌جمهوری با حضور در برنامه تلویزیونی زمانه شبکه دوم سیما به تشریح بعضی اطلاعات و داده‌ها درباره برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها پرداخت.

مناظره‌های فرهنگی و اینستاگرام در صدر

آگاه: احتمالا برای شما و خیلی‌های دیگر جالب باشد که بدانید برنامه‌های تبلیغاتی چقدر مخاطب داشته است. خورشیدی ضمن بیان اینکه ما طی ۱۲ساعت اخیر حدود دو میلیون مخاطب داشته‌ایم که برای دیدن کل محتوا به تلوبیون مراجعه کردند به پیک یا نقطه اوج مخاطبان این سکو هم اشاره کرد و گفت: «عدد پیک مناظره که کاربران زیادی را با خود به همراه داشته عدد ۱۳۷هزار، ۱۴۵هزار و ۱۷۳هزار است که مربوط به مناظره سوم است که مخاطبان به‌صورت زنده مراجعه می‌کردند و این عدد، عدد خوبی است و معادل جذابیت یک فوتبال خوب است. همیشه پیک‌های ورزشی اینقدر مخاطب داشته و عدد بالای ۱۵۰هزارتا مربوط به فوتبال یا رویدادهای خاص ورزشی بوده است. این عدد درمورد پخش همزمان است و درمورد آرشیو بیشتر هم می‌شود.»
بار بخشی از تبلیغات رسانه‌ای روی دوش شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی است. مدیرعامل تلوبیون در پاسخ به اینکه از میان شبکه‌های اجتماعی کدام شبکه در این مدت بازدید زیادی داشته است؟ هم جواب داد: «قاعدتا شبکه‌های اجتماعی بازدیدهای زیادی دارند، در بین اینها اینستاگرام بازدید زیادی دارد و درصدی از مصرف محتوا در آنجا اتفاق می‌افتد، پیام‌رسان‌های داخلی هم همین‌طور. مصرف محتوای نامزدها به‌صورت دقیقه است اما از نظر مصرف محتوا در تلوبیون هم اختلاف مصرف سه نامزدی که در نظرسنجی‌ها بالاتراند زیاد نیست و اعدادی که مصرف می‌شود نشان می‌دهد خیلی به هم نزدیک است و خب به‌هرحال هر کسی که بیشتر تولید محتوا داشته و جدی‌تر وارد این عرصه شده قاعدتا مصرفشان هم بیشتر شده است.»
آقای خورشیدی در بخش دیگری از صحبت‌های خودش به نوع توزیع محتوای نامزدها هم اشاره داشته و گفته است: با پایان مناظره قطعات و ویدئوهای نامزدها به لحظه در کانال‌ها ارسال و به‌صورت سه مدل توزیع می‌شود و در ادامه داده‌کاوی اینکه در فضای مجازی چه بر محتوای یک نامزد گذشته به ستادها ارائه می‌شود و همچنین در تلوبیون موجود است.
آقای مدیرعامل این را هم بیان کرده که تلوبیون برای هر یک از نامزدها یک استودیو در نظر گرفته و گفته است: «تاکنون پنج نامزد در این استودیو حاضر شده‌اند و حدود ۸۱مرتبه پخش زنده صورت گرفته است. این استودیوها ۲۴ساعته در اختیار نامزدهاست و ساعت مشخصی ندارد. نامزدها ۴۶قسمت تولید محتوای اختصاصی و ۴۶قسمت هم پخش همزمان با آنتن داشته‌اند. این استودیوهای اختصاصی یک فرآیند جدید را در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار داده تا بتوانند تمام آنچه را در فضای مجازی و تلویزیون نیاز است پخش شود، پخش کنند.» مدیرعامل تلویزیون تعاملی تلوبیون با بیان اینکه وبسایت تلوبیون ۵۲میلیون کاربر سالانه دارد، گفت: «بحث رجوع مردم از موتورهای جست‌وجو یک بحث جدی است. در اینجا این امکان به نامزدها داده می‌شود که خودشان را در معرض موتورهای جست‌وجو قرار بدهند.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.