در دهه امامت و ولایت و در راستای فضاسازی تبلیغی در ایام عید غدیر، اثر «شیرخدا» از سوی گروه همخوانی و تواشیح محمدرسول الله (ص) رونمایی شد.

نماهنگ شیرخدا رونمایی شد

آگاه: رحیم قربانی، سرپرست گروه  تواشیح محمدرسول‌الله(ص) در خصوص اثر جدید این گروه گفت: با همراهی گروه ورزش باستانی جوانمردان ایران اثر «شیرخدا» را در عرشه ناوشکن پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران «دنا» به تصویر کشیده شد. وی ادامه داد: این اثر از مجموع ۱۰اثری است که گروه همخوانی محمد رسول‌الله(ص) در خلیج‌فارس و در ناوشکن‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تولید کرده است.
قربانی بیان کرد: همزمان با اولین سالروز عملیات ویژه ۳۶۰ ناوهای دنا و مکران در پیمودن دور دنیا، اثر فاتحان دریا رونمایی شد و اکنون در دهه امامت و ولایت و در راستای فضاسازی تبلیغی در ایام عید غدیر، اثر دیگر شیرخدا رونمایی می‌شود. سرپرست گروه همخوانی و تواشیح محمدرسول‌الله(ص) اظهار داشت: این اثر با قطعاتی از شعرهای سعدی و حافظ با آهنگسازی محمدرضا جنتی در استودیو کوثر تولید صوتی شد و تولید تصویری آن به کارگردانی محمد تربتی، توسط سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) و با همکاری نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای، پهلوانی جمهوری اسلامی ایران و شورای عالی قرآن شهرداری تهران در خلیج‌فارس و عرشه ناوشکن ملی دنا انجام گرفت. وی بیان کرد: اثر شیرخدا اولین اثر ترکیبی و ابتکاری با همکاری دو گروه دینی و ورزشی و در راستای جریان‌سازی و فضاسازی برای ورزش دین محور باستانی است و به‌زودی اثر دیگری از این دو گروه منتشر خواهد شد. علاقه‌مندان برای دریافت نسخه باکیفیت می‌توانند به سایت آپارات مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.