سلمان حسینی-«یسرائیل کاتز» وزیر خارجه رژیم‌صهیونیستی در صفحه مجازی خود، ضمن تکرار برخی یاوه‌سرایی‌های ضدایرانی، کشور ما و حزب‌الله لبنان را تهدید کرد.

موشک‌هایی برای محو غده‌ای سرطانی

آگاه: تهدیدات توخالی سردمداران رژیم‌صهیونیستی در شرایطی است که خود آنها نیز به ناتوانی‌شان در ارتکاب هرگونه حماقتی علیه ایران و حزب‌الله آگاه هستند.
به گزارش آگاه، همزمان با تشدید تنش در مرز میان لبنان و فلسطین اشغالی، اذعان مقامات پیشین و کنونی رژیم‌صهیونیستی به قدرت رزمی حزب‌الله لبنان همچنان ادامه دارد. در همین رابطه، رسانه‌های رژیم‌صهیونیستی اظهارات یکی از ژنرال‌های ذخیره ارتش این رژیم درخصوص قدرت موشکی حزب‌الله لبنان و جایگاه آن در میان قدرت‌های موشکی جهان را منتشر کردند. بر این اساس، «رام عمیناخ» ژنرال ذخیره ارتش رژیم‌صهیونیستی در سخنانی به قدرت موشکی حزب‌الله لبنان اذعان کرد. این ژنرال ذخیره ارتش رژیم‌صهیونیستی در سخنان خود اعلام کرد: حزب‌الله از نظر شمار موشک‌ها یکی از پنج قدرت برتر موشکی دنیا به شمار می‌آید.

تسلیحات ناشناخته حزب‌الله
روزنامه عبری‌زبان گلوبس نیز فاش کرد زرادخانه‌ای که حزب‌الله در اختیار دارد، برای اسرائیل غافلگیری‌های فاجعه‌آمیزی به همراه خواهد داشت. «ساموئل آلمز» تحلیلگر این روزنامه عبری‌زبان معتقد است: افسران عالی‌رتبه ارتش، آماده‌سازی‌ها برای انجام حمله نظامی علیه لبنان را مخفی نمی‌کنند و معتقدند حزب‌الله در لبنان با توانمندی‌هایی که تا به امروز از آن رونمایی کرده و توانمندی‌هایی که هنوز ما با آنها آشنا نشده و از آن مطلع نیستیم، انتظار ما را می‌کشد.
در ادامه‌ تحلیلِ روزنامه عبری‌زبان گلوبس آمده است: تا به امروز حزب‌الله بیشترین تلفات جانی و مالی را به اسرائیل از طریق موشک‌های پیشرفته ضد زرهی وارد کرده که خود درحال تولید آن است؛ حزب‌الله این تلفات را با استفاده از موشک‌های «الماس۱» به ما وارد می‌کند، الماس۱ درواقع موشکی است که ایران آن را با انجام مهندسی معکوس موشک‌های اسپایک به دست آورده است؛ اسپایک موشک ساخت شرکت رافائل است اما امروز خط‌تولید آن در اختیار ایران قرار دارد.
این رسانه عبری‌زبان همچنین با استناد به گزارشی که در روزنامه فرانسوی لیبراسیون منتشرشده ادعا کرد حزب‌الله با کمک کره‌شمالی اقدام به ایجاد سامانه دفاعی زیرزمینی به طول صدها کیلومتر کرده است که بخشی از آن به سوریه هم می‌رسد.

پرپر شدن پهپادهای جاسوسی صهیونیست‌ها
علاوه‌براینها، محافل رسانه‌ای صهیونیستی طی روزهای اخیر برای منصرف کردن مقامات‌شان از ارتکاب هرگونه حماقتی علیه حزب‌الله لبنان، به تشریح دستاوردهای نظامی شگرف این گروه شاخصِ محور مقاومت اسلامی پرداخته‌اند؛ ازجمله آنکه متذکر شده‌اند که حزب‌الله سامانه کارآمدی از پدافند هوایی را ایجاد کرده که تاکنون موفق شده است دو فروند هواپیمای بدون سرنشین (جاسوسی) از نوع هرمس۹۰۰ و دو فروند هواپیمای دیگر از نوع هرمس۴۵۰ را سرنگون کند. همچنین به تصریح منابع صهیونیستی، حزب‌الله سامانه موشکی متشکل از ۳۵۸فروند موشک پدافندی در اختیار دارد که می‌توانند درصورت یافتن هدفی در هوا به‌سوی آن حرکت کنند؛ این موشک‌ها با سرعت کم پرواز کرده و پیشران آنها جت است؛ ازاین‌رو اگر موشک در رسیدن به هدف خود دچار اشتباه بشود، دور زده و دوباره به‌سوی هدف خود حرکت می‌کند.

روی میز بودن بانک اهداف صهیونیست‌ها
علاوه‌براینها، حزب‌الله اطلاعات به‌شدت دقیقی از تاسیسات راهبردی اسرائیل در اختیار دارد؛ یگان‌های پهپادی و اطلاعات عملیات حزب‌الله طی ماه‌های اخیر نشان دادند که قادر هستند، پهپادهایی را به عمق اسرائیل اعزام و بعد از تصویربرداری از مناطق مختلف بندر حیفا بدون آنکه سامانه‌های اسرائیلی متوجه آنها شوند، به پایگاه‌های خود بازگردند.
شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله در گفت‌وگو با مهر ضمن تاکید بر پایبندی به حمایت از غزه، نسبت به هر حماقتی علیه لبنان هشدار داده و تاکید کرد اگر صهیونیست‌ها به دنبال گسترش جنگ باشند، پاسخ ما را خواهند دید. طبق گفته شیخ نعیم قاسم، اگر اسرائیل جنگ را گسترش داد، حزب‌الله هم آن را گسترش می‌دهد و اگر وارد جنگی فراگیر شد، حزب‌الله هم بدون عقب‌نشینی وارد آن می‌شود. حزب‌الله در مقاومت اهداف زیادی دارد و برجسته‌ترین آنها، اکنون نابودی اهداف رژیم صهیونیستی در تجاوزات علیه غزه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.