منافقین، این تروریست‌های جنایت‌پیشه که ۱۷هزار نفر از مردم ایران را به خاک و خون کشیده‌اند، سال‌هاست که کشورهای اروپایی را به یکی از سرزمین‌های امن خود تبدیل کرده و علاوه بر گشت‌وگذار آزادانه در این کشورهای مدعی رعایت حقوق انسان‌ها! از مواهب دولتمردان آنها نیز بهره می‌برند و هرازچندگاهی اقداماتی ضد ایرانی خود را از داخل این کشورها به پیش می‌برند.

فرش قرمز برای آدم‌کش‌ها در برلین

آگاه: هفتم بهمن سال۱۳۸۷ بود که وزرای خارجه اتحادیه اروپا در نشست خود در بروکسل در سیاستی متناقض در برابر تروریسم، به خروج گروهک تروریستی منافقین از لیست سیاه خود رأی مثبت دادند! از آن تاریخ به بعد برخی کشورهای اروپایی در سرویس دادن به تروریست‌های منافقین با یکدیگر رقابت گذاشتند
.
اما پس از اقدام مطلوب دو کشور آلبانی و فرانسه در ایجاد محدودیت برای تروریست‌های منافقین، این تصور ایجاد شده بود که اروپایی‌ها در سیاست حمایتی خود از گروهک تروریستی منافقین تجدیدنظر کرده‌اند اما این‌بار برلین پایتخت آلمان برای تروریست‌های منافقین فرش قرمز پهن کرد تا ثابت شود، دَرِ تروریست‌پروری اروپایی‌ها همچنان بر همان پاشنه پیشین می‌چرخد. درواقع، برگزاری میتینگ ضدایرانی ازسوی منافقین در آلمان نشان داد که اروپایی‌ها کماکان برای تروریست‌های منافقین گشاده‌دستی می‌کنند.
در جریان نشست منافقین در برلین که روز گذشته برگزار شد، دو تن از ایران‌ستیزترین سیاستمداران آمریکایی نیز حضور داشتند؛ «مایک پنس» و «مایک پمپئو» دو تن از اعضای ارشد دولت ترامپ، رییس‌جمهوری پیشین آمریکا که به‌کرات مردم ایران را تهدید به حمله نظامی و کشتار کرده‌اند، مهمانان ویژه تروریست‌های منافقین بودند و در ازای دریافت چندین هزار دلار، دقایقی برای تروریست‌ها سخن‌سرایی کردند.

مهمانان پولکی!
آلخو ویدال کوادراس، معاون سابق پارلمان اروپا، فرانتس یوزف یونگ وزیر جنگ سابق آلمان، جان بولتون مشاور سابق و جنگ‌طلب امنیت ملی آمریکا، استفان هارپر نخست‌وزیر سابق کانادا، گای ورهوفشتات نخست‌وزیر پیشین بلژیک، لیز تراس نخست‌وزیر سابق انگلیس، میشل آلیو ماری و برنارد کوشنر وزیران خارجه سابق فرانسه ازجمله دیگر سخنرانان در کنفرانس تروریست‌های منافقین در برلین بودند.
نکته قابل‌تامل، نقطه اشتراک همه مدعوان و سخنرانان میتینگ‌های منافقین است که عبارت از بازنشسته بودن و خارج از قدرت بودن آنهاست؛ درواقع غربی‌ها به‌خوبی واقف‌اند که وقتی به‌صورت رسمی در قدرت بوده و عهده‌دار منصب دولتی هستند نباید دعوت گروهک‌های تروریستی همچون منافقین را لبیک بگویند چراکه چنین کاری برای آنها عواقب و تبعات دارد، اما نقطه اشتراک دیگرِ مقامات بازنشسته غربی که در میتینگ‌های منافقین سخنرانی می‌کنند انگیزه تجاری و کاسبکارانه آنهاست؛ نگاهی به فهرست مبالغ پرداختی منافقین که گاهی به رقم‌های نجومی برای دو دقیقه سخنرانی هم می‌رسد، مؤید این مطلب است.

علت گرایش دولتمردان اروپایی به تروریست‌ها
اما فارغ از ترکیب مهمانان و سخنرانان در گعده‌های تروریست‌های منافقین، آنچه محل سوال و بحث است آن است که چرا اروپایی‌ها که داعیه مبارزه با تروریسم و حقوق بشر را دارند، حداقل در ظاهر، مراعات ژست ضدتروریستی و حقوق بشری خود را نمی‌کنند و گشاده‌دستانه به تروریست‌های منافقین سرویس می‌دهند؟! پاسخ به سوال فوق در رویکرد ضدامنیتی اروپایی‌ها به ایران است؛ درواقع آنان کاملا به ماهیت تروریستی و فرقه‌ای گروهک منافقین آگاه و مُشرف هستند اما به زَعم احمقانه خود تصور می‌کنند با حمایت از تروریست‌های منافقین می‌توانند از ایران امتیاز امنیتی بگیرند!!

میراث‌خواران هیتلر و گرایش به تروریست‌ها
در این میان آلمان‌ها، نقش بد و شرورانه‌ای را بازی می‌کنند؛ دولت آلمان که این روزها میزبان تروریست‌های منافقین است، تامین‌کننده اصلی تسلیحات شیمیایی برای صدامِ متجاوز به ایران بود؛ بنابراین دشمنی دولت آلمان با مردم ایران امری ثابت شده است. آلمان همان کشوری است که وقتی تروریست‌های منافقین از عراق اخراج شدند، برای پذیرش این تروریست‌ها اعلام آمادگی کرد. منافقین همچنین تحت حمایت جدی سرویس‌های جاسوسی و اطلاعاتی آلمان هستند. صدور پاسپورت با هویت جعلی، از خدمات سرویس جاسوسی آلمان به مسئولان رده‌بالای گروهک تروریستی منافقین است. این افراد که هویت جعلی پیدا می‌کنند با عنوان‌های مختلف برای شرکت‌های پوششی گروهک منافقین استخدام می‌شوند. این خدمات ازسوی دولت آلمان و سرویس‌های جاسوسی و اطلاعاتی آن، در مقابل خدمات جاسوسی و ضدامنیتی منافقین برای آنها علیه ایران انجام می‌شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.