انتخابات اخیر مظاهر و نمادهای حماسی بیشماری داشت، از مردی که پدر کهنسالش را برای رأی دادن به دوش کشیده بود تا جوانان رأی اولی که برای جشن تکلیف سیاسی‌شان و حضور در پای صندوق‌های رأی لحظه‌شماری می‌کردند.

ایرانیان غیور و شعبان بی‌مخ‌های مدرن!

آگاه: اما یکی از مهم‌ترین نمادهای انتخابات اخیر، ایرانیان مقیم خارج به‌ویژه مقیم کشورهای اروپایی بودند که علی‌رغم انواع و اقسام محدودیت‌های ناشی از کارشکنی‌های دوّل غربی و مهم‌تر از آن، آزار و ایذا و فحاشی جماعت معدود و مزدبگیرِ سلطنت‌طلب و منافق، در پای صندوق‌های رأیِ مستقر در اماکن دیپلماتیک ایران حاضر شدند و در آینده سیاسی کشورشان مشارکت جستند.
مشاهده تصاویر و ویدئوهای ایرانیانی که در کشورهای غربی برای رأی دادن به مراکز دیپلماتیک کشورمان مراجعه می‌کردند و آماج فحش و فضیحت سلطنت‌طلبان و منافقین قرار می‌گرفتند، هم دردآور و هم مسرت‌بخش بود؛ دردآور بود از این حیث که بیش از پیش مشخص شد که معاندان و عناصر ضدانقلابِ منتسب به رضا پهلوی و همچنین گروهک تروریستی منافقین که خود را ایرانی می‌نامند چه اندازه از مدنیت و انسانیت به دور هستند؛ و همچنین مسرت‌بخش، از آن حیث که ایرانیان مقیم خارج کشور علی‌رغم آزارها و فحاشی‌های رکیکِ سلطنت‌طلبان و منافقین اجاره‌ای، مصمم و بااراده به پای صندوق‌های رأی رفتند و در این اثنا نیز به نمادهای ملی ایرانی نظیر پرچم مقدس کشورمان ابراز عشق و وفاداری کردند و گاهی مانع از هتک حرمت جماعت ضدانقلاب و معاند به ساحت پرچم مقدس ایران شدند. در جریان انتخابات جمعه گذشته، تصاویری از عکس‌العمل تحسین‌برانگیز یک ایرانی با غیرت، نسبت به جسارت و توهین عناصر ضد انقلاب به پرچم عزیز کشورمان منتشر شد که با واکنش های زیادی در فضای مجازی و رسانهای مواجه شد.
پیش از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم، کمپین جلوگیری از رأی دادن ایرانیان مقیم خارج از کشور با توسل به ارعاب فیزیکی و آزار کلامی، ازسوی سلطنت‌طلبانِ جیره‌خوارِ رضا پهلوی و همچنین مشایعت عناصری از گروهک تروریستی منافقین، در دستورکار قرار گرفت. در این راستا، نیروهای میدانی سلطنت‌طلبان، عده‌ای از اراذل و اوباش و اَجامر بودند که از آنها با عنوان «شعبان بی‌مخ‌های مدرن» یاد می‌شود.
این لات‌های پهلویست در مقابل اماکن دیپلماتیک ایران در کشورهای غربی کمین می‌کردند و منتظر می‌ماندند تا یک تبعه ایرانی برای رأی دادن، داخل سفارتخانه یا کنسولگری ایران شود؛ آنجا بود که ماموریت آنها شروع می‌شد و آنها موظف بودند آن ایرانی رأی‌دهنده را با انواع و اقسام فحش‌های رکیک و جنسی، بدرقه کنند و حتی به تهدید جانی آنان نیز مبادرت ورزند.
در این میان، این سلطنت‌طلبان و منافقین اجاره‌ای حتی از آزار و اذیت ایرانیان سالخورده‌ مقیم خارج نیز که قصد رأی دادن داشتن ابا نداشتند و وحشیانه‌ترین رفتار را در قبال آنها انجام دادند. حتی خبرنگار رسانه ضدایرانی بی‌بی‌سی فارسی هم که صرفا برای تهیه گزارش به مقابل یکی از اماکن دیپلماتیک ایران در یکی از کشورهای غربی مراجعه کرده بود مورد آزار کلامی و ارعاب فیزیکی سلطنت‌طلبان و منافقین قرار گرفت.
«باید در برابر آنها جلیقه ضدفحش پوشید»؛ این جمله‌ای بود که خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی پس از مواجهه با عناصر ضدانقلاب در روز رأی‌گیری به زبان راند؛ هر چند خودِ این فرد به اصطلاح خبرنگار نیز عنان از کف داد و در برابر عناصر ضدانقلاب زبان به دشنام رکیک گشود، اما برای او و سایر همقطارانش ثابت شد که عناصر سلطنت‌طلب و منافقین به چون اویی هم که مزدور رسانه‌ای استکبار است و از بام تا شام مشغول تدارک اخبار ضدایرانی است رحم نمی‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.