۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۴٬۳۳۶

طی روزهای اخیر صوتی منتسب به خانم ابتکار در فضای مجازی منتشر شده که درواقع، تاسف‌آور است.

نطقِ مشمئزکننده

آگاه: عبارات و توصیفات به‌کاررفته در این صوت، به قدری مشمئزکننده است که شنونده اگر نداند گوینده‌ آن، فردی همچون «معصومه ابتکار» با سابقه معاونت ریاست جمهوری اسلامی ایران است، تصور می‌کند، فردی از عناصر ضدانقلاب در حال بیان این کلمات و توصیفات است.
خانم ابتکار در این صوت، تعریضات و کنایه‌هایی را به شهید رئیسی و دولت او مطرح می‌کند که فرسنگ‌ها با واقعیت و حقیقت فاصله دارد.
نامبرده بدون آنکه به مراسم باشکوه تشییع اَبدان مطهر شهدای خدمت و حضور میلیونی مردم در سراسر ایران اسلامی در بزرگداشت شهید رئیسی اشاره کند، دولت ایشان را آماج هجمه‌پراکنی به شیوه ضدانقلاب و معاندین و منافقین قرار داده است.
خانم ابتکار بهتر است قبل از نطق کردن در باب دولت شهید رئیسی، یکبار دیگر بیانات رهبر انقلاب درباره وی را در مراسم سی‌وپنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام‌خمینی(ره) مطالعه و مداقه کند؛ جایی که رهبری فرمودند: آقای رئیسی عزیز و همراهانش، در راه پیشرفت کشور، در راه خدمت به مردم، در راه اعتلای جمهوری اسلامی کشته شدند، اینها را اموات ندانید؛ بَل اَحیاءٌ؛ اینها زنده هستند؛ همان تعبیری که در باب شهدا وجود دارد؛ بنابراین، اینها را ما «شهدای خدمت» می‌دانیم، همچنان که مردم گفتند؛ از دل مردم جوشید این تعبیر «شهید جمهور» و «شهید خدمت»؛ این خیلی باارزش است. در باب خود رییس‌جمهور عزیزمان ــ که رحمت خدا بر او باد ــ همه اعتراف کردند که مرد کار بود، مرد عمل بود، مرد خدمت بود، مرد صفا و صداقت بود؛ این را همه اعتراف کردند. شب و روز نمی‌شناخت. در خدمتگزاری به کشور، یک نصاب تازه‌ای را به وجود آورد.
اما یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری به اهانت ابتکار نسبت به شهید رئیسی واکنش نشان داد و در صفحه شخصی خود نوشت که «خانم ابتکار! انسداد دولت‌های همفکر شما بودند. انسداد شمایید که با بی‌تدبیری مردم را ناامید و در دوره کرونا با رکوردزنی در آمار مرگ‌ومیر روزانه، آه و ناله خانواده‌های ایرانی را بلند کردید.»
یکی از فعالان رسانه‌ای نیز در واکنش به تعریض «معصومه ابتکار» به دولت شهید رئیسی، ضمن اشاره به حضور ابتکار در میتینگ انتخاباتی کاندیدای اصلاح‌طلب، نوشت: صوت منتسب به خانم ابتکار واقعا عجیب و بی‌ادبانه است. کسانی که در دوران رقابت‌های انتخاباتی اینطور وقیحانه اخلاق را زیر پا می‌گذارند فردای بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری اگر رأی بیاورند چطور با دیگران برخورد می‌کنند؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.