۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۶
کد خبر: ۴٬۷۹۹

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری همزمان با ایران در بسیاری از کشورهای دیگر که هموطنان در آن حضور دارند برگزار شد. بسیاری از ایرانیان خارج از کشور در ساعات اخذ رأی به شعب در نظر گرفته‌شده مراجعه و رأی خود را به صندوق انداختند، اما این فرآیند رأی‌دهی در برخی کشورهای غربی به‌راحتی هم صورت نگرفته است.

فحاش اجاره‌ای

آگاه: طبق تصاویر منتشرشده در فضای مجازی در برخی از این کشورها عناصر ضدانقلاب و وابستگان به گروهک تروریستی منافقین و سلطنت‌طلبان، با فحاشی و ایجاد مزاحمت سعی در اخلال در فرآیند رأی‌گیری داشتند. این افراد با تصویربرداری از ایرانیانی که برای رأی‌دهی مراجعه می‌کنند، از آنها تصویربردای کرده و فحاشی‌های خود را در فضای مجازی منتشر می‌کردند.
این اقدام منافقین تازگی نداشت، پیش از این و در جریان سفر رییس‌جمهوری شهید و هیات همراه به نیویورک، تعدادی از اعضای گروهگ منافقین با حضور در محل استقرار هیات ایرانی برای آنها مزاحمت ایجاد می‌کردند، هرچند پاسخ درخوری هم به منافقین داده می‌شد اما هدف جنگ روانی است. بازیگران این جنگ در دو جبهه فعالیت می‌کنند.
۱- سربازان گروهک تروریستی منافقین
۲-  رسانه‌های فارسی‌زبان
هر دو مکمل یکدیگر هستند. نیروهای خدماتی که در جبهه اول حضور دارند با فحاشی و بدگویی خوراک برای رسانه‌های معاند فراهم می‌کنند، می‌خواهند به این موضوع دامن بزنند که ایرانی‌ها پای صندوق رأی حاضر نمی‌شوند و افرادی که خارج از کشور به سفارتخانه‌ها ما مراجعه می‌کنند بوی از ایران و ایرانی نبرده‌اند! به عبارت دیگر، سیاست اصلی، تفرقه‌افکنی در کشور است اما نمی‌دانند یا خود را به خواب زده‌اند که دیگر حنای منافقین برای مردم ایران رنگی ندارد!
منافقین اگرچه راهکار خود را برای تقابل با «جمهوری اسلامی ایران» دنبال می‌کند اما یک فصل مشترک با پهلوی‌ها و سلطنت‌طلبان دارد و آن ایستادگی در برابر مردم و مردم‌سالاری دینی است. حال که منافقین دوباره روبه‌روی مردم و نظر آنها ایستاده‌اند باید بررسی کرد که خود آنها و حتی سلطنت‌طلبان با چه انگیزه‌ای در میدان تقابل با انقلاب بازی می‌کنند و آیا یارانش در جبهه غرب چراغ سبزی به تحرکاتشان نشان می‌دهد؟!
جریان سلطنت‌طلب ضمن اعتقاد به نظام سلطنتی و طرفداری از حاکمیت یک خاندان به‌صورت موروثی بر مقدرات کشور، شاه را به‌عنوان محور همه امور کشور دانسته، از قدرت مطلقه او طرفداری می‌کند و توجیه‌گر فساد و ظلم شاهان بوده است. سلطنت‌طلبان و نوچه‌های آنها به بهانه مرگ «مهسا امینی» بر موج آشوب سوار شدند تا ماهی خود را صید کنند اما در اصل خود به تور افتادند!
پیش از این «رضا پهلوی» در مصاحبه‌ای گفته بود که شهروندان ایران دلایل تحریم‌های آمریکا را درک و از آن قدردانی می‌کنند. او همچنین برای توجیه سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه ملت ایران، مدعی شده است که واشنگتن با اقدامات محدودکننده‌ای نظیر تحریم، از بی‌ثبات‌سازی منطقه و جهان توسط جمهوری اسلامی جلوگیری می‌کند. در جریان اغتشاشات و ماهی گرفتن از آبی گل‌آلود، استفاده‌شان از مُهره‌های سوخته و به اصطلاح سلبریتی فوتبالیست و بازیگر، آخرین دست و پا زدن‌های آنهاست برای نجات خود که خودشان تصور می‌کنند برای رسیدن به اهداف‌شان است. آنها دنبال چه بودند؟
حمید فرخ‌نژاد، بازیگر فراری با انتشار تصویری از رضا پهلوی در صفحه اینستاگرام خود، از سلطنت پهلوی‌ها اعلام حمایت کرد و از مخاطبانش خواست تا او را دنبال کنند.
این اقدام فرخ‌نژاد اگرچه مورد استقبال سلطنت‌طلب‌ها قرار گرفت، اما بسیاری از کاربران ایرانی را موجب کرد تا واکنش نشان دهند. کاربران اینستاگرام با یادآوری حرف‌هایی که فرخ‌نژاد قبل‌تر درمورد «دیکتاتوری» بیان کرده بود، این سوال را مطرح کردند که پدر و پدربزرگ رضا پهلوی در کدام انتخابات شرکت کردند و رأی آوردند که حالا خود او بخواهد در ایران «دموکراسی» برقرار کند؟
شهرام همایون که خود از حامیان سلطنت پهلوی است، پس از گفت‌وگوی فرخ‌نژاد با شبکه تلویزیونی اینترنشنال حمله تندی به او کرد و گفت: «فرخ‌نژاد پول گرفته است.» مسیح علی‌نژاد هم برای برآوردن آرزوهای اربابانش گفته بود: باید «برای سرنگونی ایران» و نه انقلاب متحد باشند. او هم از گزینه‌هایی هست که فقط به دنبال دلارهای آمریکاست؛ همان دلارهایی که طبل رسوایی‌اش را بارها رسانه‌ها جار زده‌اند.
اسناد موجود در وب‌سایتی که به انتشار اطلاعات درباره دولت آمریکا اختصاص دارد حاکی از این است که علی‌نژاد، چند قرارداد به ارزش بیش از ۲۳۱هزار دلار با دولت آمریکا منعقد کرده است. مطابق اطلاعات منتشرشده در سایت www.insidegov.com  مسیح علی‌نژاد بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ سه قرارداد با «شورای مدیران خبررسانی (مشهور بهBBG) وابسته به دولت آمریکا منعقد کرده است.
شورای مدیران خبررسانی  (BBG)، سازمانی مشتمل بر تمامی آژانس‌های خبری دولت آمریکاست که «صدای آمریکا»، «رادیو فردا»، «رادیو اروپای آزاد / رادیو آزادی» زیر نظر آن فعالیت می‌کنند. این سه سند قراردادهایی هستند که بین «شورای مدیران خبررسانی» به‌عنوان کارفرما و «مسیح علی‌نژاد» به‌عنوان کارپذیر منعقد شده است.
علی‌نژاد که در جریان جنبش کذایی «زن، زندگی و آزادی» پول‌های هنگفت از آمریکا دریافت کرد تا علیه ایران و انقلاب اسلامی فعالیت کند، مدتی به کمای رسانه‌ای رفته است. او در گفت‌وگویی که با اینترنشنال داشت فاش کرده بود که کاخ سفید از وی خواسته هویت خود را تغییر دهد و در ایمیلی گفته‌اند که حفاظت از وی سخت است. به‌هرحال این افشاگری‌ها نشان می‌دهد دولت آمریکا هم به این باور رسیده که اقدامات ضدایرانی اپوزیسیون ثمری ندارد و به این باور رسیده‌اند که با این دلقک‌های سیاسی و هزینه‌های میلیاردی… کار به جایی نمی‌برند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.