اعضای جامعه مسلمانان انگلیس در لندن عصر جمعه در مراسم ختم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید «ابراهیم رئیسی»، رییس‌جمهوری فقید ایران حضور گسترده داشتند و به مقام «شهیدان‌خدمت» ادعای احترام کردند. قرآن‌خوانی و سخنرانی شماری از علمای ارشد اسلامی جامعه مسلمانان انگلیس، بخشی از مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان‌خدمت در لندن بود. اما سلطنت‌طلبان این‌بار هم برگ دیگری از رفتارهای وحشیانه خود را رقم زدند.

سکانس‌هایی از توحش طرفداران سلطنت‌طالبان در لندن!

آگاه: این مراسم با آرامش و نظم خاصی درحال برگزاری بود که عده انگشت‌شماری از طرفداران اجاره‌ای رضا پهلوی که از آنها با عنوان سلطنت‌طلب یاد می‌شود، در بیرون از سالن مراسم، شروع به فریاد، فحاشی و هتاکی کردند. اقدام هنجارشکنانه و وحشیانه این عده معدود با واکنش پلیس انگلیس مواجه شد و پلیس به متفرق کردن و دستگیر کردن یکی از این اراذل لندن‌نشین سلطنت‌طلب پرداخت. در ادامه رفتار وَندالیستی طرفداران رضا پهلوی بیشتر شد و همین امر سبب بروز تنش‌ و درگیری فیزیکی میان اوباش سلطنت‌طلب و متولیان برگزاری مراسم بزرگداشت آیت‌الله رئیسی شد.

اما رفتار وحشیانه طرفداران رضا پهلوی و بی‌حرمتی آنها به برگزاری مراسم بزرگداشت رییس‌جمهوری ایران، نخستین اقدام وحشیانه و ضدمتمدنانه این جماعت در اروپا و مشخصا لندن نیست. چند روز پیش نیز در شرایطی که هزاران نفر از مردم آزادی‌خواه در لندن علیه جنایات صهیونیست‌ها در غزه تظاهرات کرده بودند، «پتکین آذرمهر» سردبیر و تحلیلگر سابق تلویزیون بهایی منوتو و از نزدیکان رضا پهلوی، پس از حمله کلامی و فیزیکی به تظاهرات‌کنندگان، ازسوی پلیس به سبب برهم‌زدن نظم عمومی دستگیر شد.

در سال گذشته نیز که عناصر اجاره‌ای و پروژه‌بگیر ضدانقلاب تجمعی در لندن برگزار کرده بودند، هواداران رضا پهلوی اقدام به کتک زدن و تعرض جنسی به فردی به نام «محمدرضا عالی‌پیام» ملقب به «هالو» کردند؛ البته خود نامبرده نیز ازجمله عناصر ضدانقلاب است که عنوان شاعر را برای خود یدک می‌کشد اما صرفا به سبب چند انتقاد به رضا پهلوی، ازسوی هواداران او، هتک حرمت شد. هالو در این تجمع نه‌تنها کتک خورد و کلاهش به هوا پرت شد، بلکه مورد تعرض جنسی نیز از سوی سلطنت‌طلبان قرار گرفت. این خبر در ابتدا اهالی رسانه را به خنده واداشت و برای بسیاری از افراد قابل پذیرش نبود.

محمدرضا عالی‌پیام چند ساعت پس از انتشار این خبر، مصاحبه‌ای با شبکه اینترنشنال داشت. وی در این مصاحبه، به شرح آنچه بر وی گذشت پرداخت. شنیدن صحبت‌های هالو، حتی تعجب مجری اینترنشنال را نیز برانگیخت؛ در بخشی از این مصاحبه مجری به عالی‌پیام گفت: «آیا حملات فیزیکی به شما جنسی بوده است؟» او نیز در پاسخ می‌گوید: «بله هفت‌بار!»  

به‌طورکلی اکت سیاسی برای اوباش ضدانقلاب به‌طور اعم و جریان سلطنت‌طلب به‌طور اخص، در اباحه‌گری و رفتارهای ضدانسانی و رذیله خلاصه می‌شود؛ مانفیست این اوباش، صرفا تشبه به اعمال حیوانی است و اخلاق در قاموس و ساحات رفتاری آنها کوچک‌ترین جایی ندارد.

 در روزهای اخیر نیز که همه ایرانیان و آزادگان جهان، در سوگ آیت‌الله رئیسی، شهیدی از سلاله و ذریه پاک نبوی بودند، تنی چند از عناصر توییتری ضدانقلاب و عمدتا سلطنت‌طلب، که روزگاری شعار دروغین «زن، زندگی آزادی» را سر می‌دادند، برای اظهار شادمانی خود، به بدن‌نمایی زنانه و اعمال رذیله و فاحشه‌گری مجازی روی آورده بودند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.