همایش علمی هیات و آئین‌های مذهبی که در نخستین سال خود، با محوریت «هیات در آینه تاریخ» برگزار شد، در سال دوم به سراغ «روایت اجتماعی هیات» رفته است.

فراخوان دومین همایش علمی هیات و آیین‌های مذهبی

آگاه: دبیر علمی همایش در سال دوم، حجت‌الاسلام دکتر حمید پارسانیا، مدیر گروه جامعه‌شناسی دانشگاه تهران و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده و همچنین، اعضای شورای علمی همایش، از برجسته‌ترین اساتید کشور در حوزه تخصصی خود است. این همایش به همت مرکز تخصصی احیا امر دانشگاه امام صادق(ع) و با همکاری اندیشکده هیات وابسته به سازمان هیات و تشکل‌های دینی در ۱۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و از حمایت دانشگاه‌های مطرح سراسر کشور و مجموعه‌های علمی متعدد برخوردار است.
دبیرخانه همایش علمی هیات و آیین‌های مذهبی فراخوان مقاله آن را اعلام کرد و بر این اساس، پژوهشگران تا ۱۵مردادماه فرصت دارند چکیده و تا ۳۱شهریورماه، اصل مقالات خود را از طریق ثبت نام در تارنمای رسمی همایش به نشانی www.heyatconf.ir ارسال کنند. در نهایت، به نویسندگان چکیده‌ها و مقالاتِ ارزیابی‌شده، گواهی معتبر ارائه شده و از برگزیدگان، تقدیر به عمل خواهد آمد؛ همچنین، علاوه بر نمایه‌سازی مقالات در پایگاه علمی سیویلیکا (CIVILICA)، مجموعه چکیده مقالات و اصل مقالات پذیرفته‌شده، به چاپ رسیده و منتشر خواهد شد. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و پیگیری اخبار همایش از جمله محتوای علمی پیش‌نشست‌ها می‌توانند به تارنما یا شبکه‌های اجتماعی همایش به نشانی @heyat-conf مراجعه کرده یا با شماره ۸۸۵۷۴۴۴۵-۰۲۱ تماس گیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.