داوطلبان پذیرفته‌نشده در آزمون آموزگاری تا ۶مرداد برای ثبت اعتراض خود فرصت دارند و پس از آن پرونده آنها و امتیازات کسب‌شده بررسی خواهد شد.

جزئیاتی از بررسی اعتراضات به نتایج آزمون استخدام آموزگار

آگاه: داوطلبانی که در ردیف قبولی‌های نهایی آزمون قرار نگرفته‌اند و نسبت به عدم‌قبولی خود معترض هستند، می‌توانند از روز شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ تا روز پنج‌شنبه ۴مرداد ۱۴۰۳ به‌مدت ۶روز با مراجعه به سامانه کارا، به‌نشانی https://my.medu.ir اعتراض خود را ثبت کنند. بدیهی است پس از اتمام مهلت یادشده امکان ثبت دوباره اعتراض امکان‌پذیر نخواهد بود. اطلاع‌رسانی در خصوص نتیجه اعتراض داوطلبان پس از اتمام مهلت ثبت اعتراض و طی شدن فرآیندهای بررسی پرونده‌های شکایات در سطح استان‌ها، از طریق همین درگاه صورت خواهد گرفت.
در همین ارتباط حمید طریفی حسینی، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش‌وپرورش درباره روند بررسی اعتراضات به تسنیم گفت: برخی افراد به نتایج نهایی آزمون استخدام آموزگار اعتراض داشته و خواستار بررسی مجدد نمرات هستند. وی افزود: داوطلبان معترض باید اعتراض خود را در سامانه کارا ثبت کنند، نتایج ارزیابی تکمیلی در سامانه ثبت شده است. همچنین افراد اسناد و مدارک خود را در زمان مقرر بارگذاری کرده‌اند و اکنون این موارد مجدد بررسی خواهد شد.
طریفی حسینی درباره تکمیل ظرفیت آزمون استخدام آموزگار گفت: برای تکمیل ظرفیت باید از سازمان اداری و استخدامی مجوز بگیریم؛ البته اکثر ردیف‌های استخدامی تعیین‌تکلیف شده و تعداد محدودی باقی مانده است.  سال گذشته افراد رقیب در یک منطقه در کانون‌های مختلف ارزیابی شدند اما امسال تمام آنها را در یک کارگروه ساماندهی کردیم؛ به‌عنوان مثال، اگر در ورامین ۱۰داوطلب وجود داشتند، تمام آنها در یک کانون ارزیابی شدند.
تکمیل ظرفیت برای آزمون آموزگاری در مواردی همچون خالی ماندن سهمیه‌ها و جنسیت مرد است و اگر بتوانیم مجوز استفاده از سهمیه‌ها برای گروه آزاد را دریافت کرده و جنسیت را تغییر دهیم، تکمیل ظرفیت برگزار خواهد شد؛ البته تکمیل ظرفیت از میان افرادی است که در ارزیابی تکمیلی حضور داشتند. حدود ۶هزار ظرفیت خالی مانده است که ۴۸۰۰نفر مربوط به افراد ردشده در گزینش یا کد ۱۹ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.