۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۵٬۶۸۷

شهادت هنیه و تداوم مقاومت

محسن پاک‌آیین ـ آگاه مسائل سیاسی

جهان اسلام، مردم فلسطین و جنبش مقاومت اسلامی حماس در سوگ شهادت اسماعیل هنیه نشسته است و برای انتقام از رژیم صهیونیستی توسط جبهه مقاومت لحظه‌شماری می‌کنند.

شهادت هنیه و تداوم مقاومت

آگاه: شهید مجاهد اسماعیل هنیه، رهبر جنبش حماس که پس از شرکت در مراسم تحلیف رییس‌جمهوری جدید ایران بر اثر یک اقدام تروریستی جان باخت؛ پدر چهار شهید بود و خود نیز لیاقت شهادت داشت. در این رابطه نکات زیر حایزاهمیت است:
۱. قطعا عوامل رژیم صهیونیستی نمی‌توانند با شهادت مجاهدینی که در راه آزادی فلسطین با اشغالگر مبارزه می‌کنند، انگیزه مردم فلسطین برای ادامه مقاومت را کاهش دهند. اراده امروز مردم فلسطین و حماس و محور مقاومت بر استمرار حرکت و مبارزه بالا نگه‌داشتن پرچم فلسطین و استمرار جهاد برای نابودی اسراییل است. شهادت اسماعیل هنیه نه‌تنها تزلزلی در این مسیر ایجاد نمی‌کند، بلکه اراده‌ها قوی‌تر و گام‌ها مستحکم‌تر و فروپاشی رژیم صهیونیستی سریع‌تر خواهد شد.
۲. نتانیاهو به‌عنوان بدنام‌ترین جنایتکار تاریخ معاصر و حامیان او ازجمله آمریکای مستکبر نیز با تداوم جهاد و مقاومت٫نابودی اسرائیل و پیروزی فلسطین را که منجر به ایجاد نظم جدیدی در منطقه خواهد شد خواهند دید.  
۳ . اقدامات تروریستی عوامل صهیونیسم در بیروت و تهران، نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی نه‌تنها به‌دنبال توقف نسل‌کشی و آتش‌بس نیست، بلکه آزادی اسرا را نیز در برنامه ندارد و با گسترش دامنه جنگ، قصد دارد نتانیاهو را در مصدر نخست‌وزیری این رژیم جعلی حفظ کند.
۴. این اقدام تروریستی بدون پاسخ نخواهد ماند و دشمنان اسلام و فلسطین همچون آمریکا و اسراییل نیز از این قبیل شهادت بهره‌ای نخواهند برد. خون این شهید و ادامه راه او مستحکم‌تر، قوی‌تر و عظیم‌تر، مبارزه با آزادی فلسطین را در عرصه جهانی گسترده خواهد کرد.
در این مقطع تلاش بین‌المللی به‌خصوص ازسوی کشورهای مسلمان برای تعلیق و حذف رژیم صهیونیستی از تمام سازمان‌های بین‌المللی و میادین علمی، فرهنگی و ورزشی باید بیشتر شود. پرونده «نسل‌کشی» این رژیم کماکان باید در مجامع قضایی از جمله دیوان کیفری بین‌المللی مفتوح بماند و تحریم‌های رژیم کودک‌کش افزایش یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.