سخنگوی هیات‌رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه و اهداف دشمن در پی جنایت صورت‌گرفته، گفت: این اقدام نمی‌تواند در روند حرکتی که برای مقابله با تجاوز رژیم صهیونیستی ایجاد شده، خللی ایجاد کند.

جنایت علیه اسماعیل هنیه؛تصویری از مهمان‌کشی آمریکا و اسرائیل

آگاه: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب به «آگاه» ادامه داد: قطعا شهادت اسماعیل هنیه خون تازه‌ای در رگ مقاومت ساری و جاری خواهد کرد و مقاومت محکم‌تر از گذشته اهداف خود را پیگیری خواهد کرد. علیرضا سلیمی تاکید کرد: این جنایت نشان داد که این رژیم خونریز و تروریسم، هیچ قواعدی را رعایت نمی‌کند و به هیچ قاعده بین‌المللی پایبند نیست.
سلیمی با بیان این رژیم صهیونیستی در قبال این جنایت حتما پاسخی سختی دریافت خواهد کرد، ادامه داد: درواقع جنایت علیه اسماعیل هنیه تصویری از مهمان‌کشی آمریکا و اسرائیل است. این نماینده مجلس با طرح این سوال که این رویکرد با کدام یک از معیارهای انسانی و بین‌المللی سازگار است، گفت: اُف بر سازمان‌های بین‌المللی که در مقابل این جنایت تماشاچی محض بودند. اُف بر رژیم‌هایی که نتوانستند در این زمینه موضع‌گیری کنند.
سلیمی با بیان اینکه ما مقاوم‌تر از گذشته مسیر مقاومت در مقابل جنایت و خونریزی و کودک‌کشی را ادامه خواهیم داد، گفت: درواقع فلسطین پاره تن اسلام است. اگر دشمنان تصور می‌کنند، با این اقدامات می‌توانند جلوی جهانی شدن آرمان فلسطین را بگیرند، کور خواندند. این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز وجدان‌های بیدار در دنیا برای آزادی قدس به حرکت درآمده و تلاش خود را شروع کرده‌اند. ما در مقابل این رفتارها خواهیم ایستاد و پاسخ سختی به رژیم سفاک و حامیان و اربابان آنها خواهیم داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.