گوبلز، وزیر تبلیغات آلمان نازی زمانی گفته بود که دروغ را باید آنقدر محکم و با جزئیات گفت که برای همگان باورپذیر باشد؛ عناصر رژیم منحوس صهیونیستی در عمل به این توصیه گوبلز، اهتمامی تام و تمام دارند.

ماشین تولید دروغ صهیونیست‌ها روشن شد

آگاه: صهیونیست‌ها به کمک پروپاگاندای رسانه‌ای آمریکایی عملیات روانی سنگینی را پس از ماجرای شهادت اسماعیل هنیه به راه انداخته‌اند تا به زعم باطل خود در دستگاه محاسباتی ایران برای انتقام خلل ایجاد کنند. در همین راستا، روزانه مطالبی به نقل از مقامات ایرانی در جراید و رسانه‌های آمریکایی-صهیونیستی و حتی گاهی عربی منتشر می‌شود که هیچ‌کدام از آنها مقرون به صحت و درستی نیست و انتشاردهندگان آنها اغراض خاصی را دنبال می‌کنند. هنوز ۲۴ساعت از ترور هنیه در تهران به دست ایادی صهیونیستی نگذشته بود که ماشین خبرسازی غربی-صهیونیستی روشن شد و روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز در گزارشی مجعول مدعی شد: اسماعیل هنیه در اثر بمب جاسازی‌شده ترور شده است. این روزنامه آمریکایی به نقل از پنج مقام‌ خاورمیانه! ادعا کرد که این بمب تقریبا دو ماه پیش در مهمانخانه محل اقامت رهبر سیاسی حماس مخفیانه کارگذاری شده بود! این پنج مقام مجعول و ناشناس به نیویورک‌تایمز گفتند که این بمب، از راه دور منفجر شده است. نیویورک‌تایمز به این مقدار نیز اکتفا نکرد و به نقل از دو مقام از ایرانی نیز که هویت آنان هم مجعول است مدعی شد انفجار، ساختمان را لرزاند، برخی از شیشه‌ها را شکست و باعث ریزش جزئی دیوار بیرونی شد. این رسانه غربی در گزارش خود همچنین ادعا کرد که اسرائیل علنا مسئولیت این قتل را به عهده نگرفته است، اما مقامات اطلاعاتی اسرائیل به ایالات متحده و سایر دولت‌های غربی در مورد جزئیات عملیات بلافاصله پس از آن اطلاع دادند.

وقتی مأمور موساد برای نیویورک‌تایمز گزارش می‌نویسد
اما منابع معتبر و مُتقن داخلی به این گزارشِ سرشار از دروغ صهیونیست‌ها واکنش نشان دادند؛ در همین رابطه، یک منبع آگاه درباره گزارش روزنامه نیویورک تایمز راجع به جزییات ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران گفت که این گزارش سرشار از دروغ و در امتداد عملیات روانی صهیونیست‌هاست و ارزش خبری و اطلاع‌رسانی ندارد. «رونن برگمن» از نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی یکی از نویسندگان این گزارش نیویورک‌تایمز است؛ این منبع آگاه به همین مسئله اشاره می‌کند و می‌گوید: همین هویت نویسندگان گزارش نشان می‌دهد که تا چه اندازه باید نسبت‌به آن بی‌اعتنا بود. رژیم صهیونیستی خط قرمز مهمی را رد کرده و ترور وحشیانه و بزدلانه‌ای را مرتکب شده که جزییات کامل آن در دست بررسی است؛ اما بلافاصله مهره‌های امنیتی خود در رسانه‌ها را هم سرخط کرده تا از طریق انتشار جزییات دروغ، مردم و صاحب‌نظران را سردرگم و اقدام تروریستی خود را نیز تکمیل کند.
این منبع آگاه همچنین خاطرنشان کرد که جزییات و ابعاد کامل ترور شهید هنیه به‌دقت درحال بررسی است و اطلاعات مهمی نیز به دست آمده است، اما برخی از بدیهی‌ترین جزییات، مانند بررسی پیکر شهید و محل حادثه، کاملا نشان می‌دهد که ناشی از انفجار بمب کار گذاشته شده در محل اقامت نبوده است. آخرین یافته‌های بررسی‌ها نشان می‌دهد که پرتابه‌ای از بیرون، به‌وسیله پهپاد یا حامل دیگری به داخل ساختمان نفوذ داده شده و انفجاری را تولید کرده است؛ بنابراین در این ترور نه از عامل انسانی و کاشت بمب، بلکه از فناوری‌های جدید تروریستی استفاده شده است. این منبع آگاه با بیان اینکه بخش‌های دیگر گزارش نیویورک‌تایمز نیز مثلا آنجا که از تشکیل جلسه ساعت ۷ صبح در محضر مقام معظم رهبری سخن می‌گوید هم کاملا کذب است، تاکید کرد: این یک تاکتیک قدیمی و کهنه رسانه‌ای است که به مخاطب اطلاعات خیلی جزئی مانند زمان و مکان و... ارائه می‌شود تا مخاطب اینچنین تصور کند که این مجموعه قابل‌توجه از جزییات، قاعدتا باید حاکی از اشراف نویسندگان باشد؛ حال آنکه خیلی از اوقات، این ارائه جزییات ازسوی رسانه‌های آمریکایی درباره ایران، نه ناشی از اشراف، بلکه برگرفته از دروغ‌گویی عمیق‌تر آنان است؛ پدر این نوع اطلاع‌رسانی در غرب، گوبلز، وزیر اطلاع‌رسانی هیتلر بود، و این نویسندگان نیویورک‌تایمز هم به پدر معنوی خود اقتدا کرده‌اند!

استخدام انگلیسی‌ها توسط رژیم صهیونیستی برای دروغ‌پردازی
اما دروغ‌پردازی و وارونه‌نمایی صهیونیست‌ها در قبال ماجرای ترور هنیه، به گزارش جعلی نیویورک‌تایمز منحصر نماند؛ روزنامه انگلیسی تلگراف نیز در راستای عملیات روانی صهیونیست‌ها روز جمعه ۱۲مرداد در گزارشی مدعی شد که سازمان اطلاعاتی اسرائیل، موساد، با استخدام نیروهایی از سپاه، در ساختمان محل اقامت اسماعیل هنیه در تهران بمب‌گذاری کرده و او را به شهادت رسانده است. براساس این گزارش جعلی، عوامل امنیتی جمهوری اسلامی ایران از سپاه «انصارالمهدی» که مسئولیت حفاظت از اماکن و شخصیت‌ها را برعهده دارد، با همکاری با موساد مواد منفجره را در سه اتاق جداگانه از ساختمانی که اسماعیل هنیه عمدتا در آن اقامت داشت، کارگذاری و بامداد چهارشنبه ۱۰ مردادماه آن را از خارج از ایران منفجر کرده‌اند. به گزارش روزنامه تلگراف، عوامل اجرای این عملیات در تصاویر دوربین‌های مداربسته دیده شدند که به‌طور مخفیانه وارد اتاق‌ها شده و پس از چند دقیقه خارج می‌شوند. تلگراف همچنین مدعی شده این افراد پیش از انجام عملیات روز چهارشنبه از کشور خارج شده‌اند اما با یک رابط در داخل ایران مرتبط بودند. روزنامه تلگراف همچنین در گزارش سراسر کذب خود این را هم نوشته که اقدام به ترور اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی حماس، همزمان با مراسم تشییع پیکر ابراهیم رئیسی، برنامه‌ریزی شده بود اما به دلیل ازدحام جمعیت در داخل ساختمان و احتمال ناکامی، این عملیات انجام نشد.
اما در ادامه دروغ‌پردازی‌های رسانه‌های وابسته به صهیونیست‌ها، یک روزنامه کویتی نیز روز گذشته مدعی شد که یک هیات امنیتی آمریکایی با میانجیگری عمان به ایران سفر کرده تا پیام «آرامش و هشدار» را به تهران برساند تا از جنگ بزرگی که نخست‌وزیر اسرائیل برنامه‌ریزی کرده جلوگیری شود. به ادعای این روزنامه کویتی هیات آمریکایی با یک هواپیمای شخصی که از ترکیه حرکت کرده بود، پنجشنبه گذشته در فرودگاه پیام کرج به زمین نشست و جلسه‌ای دوساعته بین مقامات آمریکایی و ایرانی برگزار شد و سپس به آنکارا برگشته است. روزنامه مزبور در ادامه گزارش مجعول خود آورده که این هیات امنیتی آمریکا تاکید کرده که آمریکا از ترور اسماعیل هنیه اطلاعی نداشته و جو بایدن، رییس‌جمهوری آمریکا از رفتار یکجانبه نتانیاهو بسیار ناراضی است و مخالف برنامه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای کشاندن کل منطقه به یک نبرد همه‌جانبه است. همچنین این هیات توضیح داده که اگر ایران به تلافی به اسرائیل حمله کند، دولت آمریکا مجبور خواهد شد دوباره از هم‌پیمان خود دفاع کند که این فرصت جدیدی برای نتانیاهو و فرار از فشار برای پایان جنگ غزه است و بنابراین ایالات متحده امیدوار است که تهران درگیر این دام نخست‌وزیر اسرائیل نشود. اما در عجیب‌ترین بخش گزارش مجعول این نشریه عربی آمده که این هیات فهرستی حاوی «اسامی ۱۰نفر از عوامل موساد» در داخل ایران را که آمریکایی‌ها معتقدند مستقیم یا غیرمستقیم در این ترور دست داشته‌اند، به عنوان حسن نیت به طرف ایرانی ارائه کرده است!
در واکنش به این قبیل گزارش‌های جعلی، یک منبع رسمی ایرانی به الجزیره گفت: پذیرش عدم پاسخ یا پاسخ نمادین برای تهران دور از ذهن است و هرگونه پاسخی تند و دردناک خواهد بود. آن منبع رسمی تاکید کرده که اسرائیل از همه تابوها تخطی کرده و باید بهای آن را بپردازد و ما شک نداریم که آن را گران خواهد پرداخت.
همچنین علاوه بر دروغ‌پردازی‎های رسانه‌های غالب آمریکایی و اروپایی و صهیونیستی، شایعاتی نیز از قبیل بازداشت نیروهای سپاهی یا دستگیری فرماندهان نظامی در فضای مجازی منتشر می‌شود که همه آنها از اساس باطل و جعلی است؛ در یکی از این شایعه‌پردازی‌ها ادعا شد که سردار «حسن کرمی» فرمانده یگان‌های ویژه فراجا بازداشت شده است که این ادعا توسط فراجا تکذیب شد. بدون‌تردید انتشار این قبیل شایعات که منبع اصلی آنها صهیونیست‌ها هستند، با هدف القای ترس و هراس به افکار عمومی ایرانیان و اخلال در دستگاه محاسباتی نهادهای ذیربط کشورمان است. بی‌گمان صهیونیست‌ها از انتقام ایران و عملیات طوفان‌الاقصی۲ و مجازات سخت در قبال ترور هنیه، وحشت‌زده شده‌ و از سر ترس و استیصال، موتور دروغ‌پراکنی و شایعه‌سازی خود را روشن ساخته‌اند.     

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.