سازمان دفاع مدنی نوار غزه اعلام کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی به تیم‌های امدادرسانی اجازه نمی‌دهد به مناطق بمباران شده دسترسی داشته باشند تا پیکرهای شهدا را از زیر آوار خارج سازند.

سقوط ۸۵هزار تُن بمب بر سر مردم غزه

آگاه: این سازمان با صدور بیانیه‌ای افزود: ۸۲نفر از نیروهای ما از ابتدای جنگ به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند و مقر و خودروهای ما در معرض حملات توپخانه‌ای و هوایی رژیم اشغالگر قرار گرفته است. اشغالگران از هماهنگی برای دسترسی نیروهای ما به مناطق بمباران شده خودداری می‌کنند.
سازمان دفاع مدنی غزه تاکید کرد: رژیم اشغالگر، فلسطینیان را در منطقه‌ای کمتر از ۱۱درصد از مساحت نوار غزه محاصره کرده است. این رژیم تاکنون حدود ۸۵هزار تن مواد منفجره را بر سر مردم در نوار غزه ریخته که باعث تخریب بیش از ۸۰درصد از ساختار شهری و ۹۰درصد از زیرساخت‌ها شده است.
این نهاد محلی در نوار غزه همچنین اعلام کرد: پیکرهای ۱۰هزار شهید همچنان زیر آوار هستند و به‌دلیل جلوگیری رژیم اشغالگر از ورود تجهیزات لازم هنوز نتوانسته‌ایم آنها را زیر آوار خارج کنیم.
 پیکرهای ۱۷۶۰شهید هم به دلیل استفاده اشغالگران از سلاح‌های ممنوعه بین‌المللی به‌طور کامل تجزیه شده‌اند. پیکرهای ۲۲۱۰شهید هم از قبرستان‌های مختلف نوار غزه ناپدید شده است. سازمان دفاع مدنی نوار غزه در بیانیه خود تامین سوخت لازم و تجهیزات و قطعات یدکی موردنیاز را برای ادامه امدادرسانی به مردم جنگ‌زده فلسطین خواستار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.