۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۶٬۲۳۵

سازمان دامپزشکی کشور چهار موکب در مرز ریمدان در استان سیستان‌وبلوچستان، مرز مهران در استان ایلام و مرز چزابه و شلمچه در استان خوزستان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) برپا کرده است.

تشدید نظارت سازمان دامپزشکی بر موکب‌ها

آگاه: امین اسدی، مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور گفت: پیرو تاکید ویژه معاون وزیر و رییس این سازمان، چهار موکب را در مرز ریمدان در استان سیستان‌وبلوچستان، مرز مهران در استان ایلام و مرز چذابه و شلمچه در استان خوزستان برپا کرده‌ایم تا به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خدمات‌رسانی کنند.
وی با اشاره به اینکه در راستای نظارت بهداشتی بر فرآیند ارائه خدمات به زائران اربعین در پنج موکب داخل عراق شامل نجف، مسیر کربلا و کربلا نیز همکاران سازمان دامپزشکی کشور حضور دارند، بیان کرد: باتوجه‌به فصل گرما و انتقال و شیوع بیماری‌های خاص در این فصل از طریق گوشت و دیگر فرآورده‌های خام دامی، تیم‌های نظارتی بهداشتی و شرعی سازمان دامپزشکی براساس وظایف ذاتی و بهداشتی، مواد اولیه برای پخت غذا برای زائران اربعین حسینی(ع) را نظارت خواهند کرد.
اسدی گفت: طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی و شرعی سازمان دامپزشکی در اربعین سال۱۴۰۳ با هدف نظارت بهداشتی و شرعی از ۲۴مرداد آغاز شده و تا ۶شهریور ۱۴۰۳ اجرا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.